måndag 21 juli 2008

Härliga Göteborg


Min man och jag och våra barn har varit i Göteborg ett par dagar och firat vår 5 åriga bröllopsdag. Skönt att komma iväg och bara få tid med varandra. Lyxigt att bo på hotell och få äta god hotellfrukost. Första dagen var vi på Universeum, biljetter som jag vunnit på http://www.barnsemester.se/ och nästa dag tillbringade vi en heldag på Liseberg. Vädret har varit toppen och vi har fått massor av härlig ny energi! Alla i familjen älskar karuseller och pricken över i är att båda barnen vann, godis och gosedjur.

Var ute på staden en sväng och fick shoppa…..älskar att gå och titta i alla fina affärer med inredning och blommor, vilket de andra i familjen tyckte var mindre kul. Min man tyckte det var tur att det var söndag.....

Kul att så många har hittat hit! Jag ser fram emot att lära känna många nya vänner…..hoppas ni alla ska finna något som ni tycker är roligt att se och läsa om.

Ha det så skönt…de säger att solen är på väg…
Kram / Lotta

Inga kommentarer: