lördag 20 december 2008

God Jul familjen..årets julklapp.. en resa

Årets julklapp är en upplevelse
Vi har gett våran familj en all inclusive resa till Rhodos nästa sommar i augusti. Min man jobbar mycket och vi vill ge varandra en upplevelse och en julklapp som alla i familjen kan njuta av. Vi har velat fram och tillbaka.. men nu är det bokat och klart.


Här ska vi bo, i en lägenhet i markplan med utgång direkt till pool, 50 meter till stranden, barnen ska gå på bamseklubb medan jag och mannen softar och tar en drink....*längtar*. Här kan du kika hur det ser ut...alldeles nybyggt så bilderna är animerade. Barnen vet ännu inget om..det ska bli en överraskning på julafton. All inclusive är att rekommendera om man har små barn och vill ha det bekvämt. Vi brukar alltid ge oss ut på utflykter när vi blir allt för rastlösa.
God Jul till er alla... både vänner, släktingar, arbetskamrater och bloggerskor...som följer min blogg. Ha en riktigt fin 4:e advent.
Kram /Lotta
Besök gärna min julblogg My Lovely Christmas Home

18 kommentarer:

chokladblomma sa...

Åh, vad mysigt det låter! Nu blev jag inget avundsjuk..;-)
Vi hoppas komma iväg nästa vinter, men då på ett annat sätt. Vi funderar på att hyra hus i Thailand och bo långt utanför turiststråken. Förhoppningsvis så följer både min mamma och svärfar med sambo med. Kan bli riktigt kul!
Ha en fortsatt skön helg!
Kram

Living White sa...

Jeg syns det var en superfornuftig julegave jeg. Det så kjempehærlig ut der dere skal være. Jeg fikk bare så lyst til å reise selv...Hærlig!!!!

Nublus blogg sa...

Om din väska känns ovanligt tung så beror det på att jag har knött ner mig i den. :) En riktigt härlig julklapp till er!

Själva orkar vi inte hålla oss ända till augusti. Vi åker på kryssning till Helsingfors på annandagen. Bad, buffé och zoobesök är inte fel det heller. :)

Kerstin sa...

Så fin og fornuftig gave. Der alle kan få mer tid sammen , kose seg og slappe av:O=)

Klem Kerstin

Hanna sa...

Vad härligt!!!

Önskar dig en God Jul!
Kramar Hanna

Wilda Stenlyckan sa...

Underbart!! Vilken smart idé att göra så.. jag förstår att du längtar! Vem skulle inte göra det.
Det ser underbart ut på bilderna!

Önskar er en rikigt God Jul!!

Kram Sara

rosenskära sa...

Grön blir jag - på hela kroppen! Så fantastisk skönt, och så härligt att ha något sådant att se fram emot! Tid med familjen är väl det bästa som finns?!

Jag har aldrig varit på Rhodos, så jag ska titta på bilderna!

HA en riktigt skön 4:e advent!

Lena

Ingela la la sa...

Vad härligt! Jag önskar att vi oxå kom iväg men vi får nog vänta tills jag börjar jobba igen och barnen har blivit något år äldre.. Ni kommer nog få det riktigt mysigt, det såg så ut i varje fall!

God Jul!

Kram

Jessica sa...

Vilken härlig julklapp till familjen!
Hoppas ni får en skön advents söndag!
Kram
Jessica

Huset på kullen sa...

Vilken mysigt julklapp. Den hade inte jag tackat nej till =)

Ha en trevlig kväll!

Kram Linda

Hem och Lycka sa...

Men åå vilken underbar julklapp! Suveränt bra!

Hoppas att jag och M ska kunna ta oss iväg nånstans nästa år..

kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Så härligt med mer tid tillsammans och få resa dessutom är aldrig fel, förstår att du längtar.
Kram Marie

Tess på Tilda och Mamma sa...

Ååh lite avundsjuk blir jag alltid, men vi brukar nästan vara iväg varje år så jag ska inte klaga. Lite sugen blir jag när man ser dessa underbara bilder.
Kanske du kan packa ner mig i din väska.Fniss. Ha en underbara helg och 4:e advent.
Kramis Tess

Ekebo sa...

Det låter super härligt! Då har ni något att se framemot under våren. God jul på dig med! Hoppas du får en skön fjärde advent. Kram Malin

Helgona sa...

oh vad skönt!

mitt skärgårdsliv sa...

Så härligt det låter. Sol, bad, god mat och framför allt semester med familjen, gemensam tid det är en bra julklapp det!! Ha en riktigt mysig söndag!

Anna-Karin sa...

Jag fullkomligt älskar dina båda bloggar! Dessutom är jag grön av avund över din lilla musikspelare...Jag får inte till den alls på min sida. Hur har du gått tillväga för att lägga in den på din blogg? God Jul och Gott Nytt År hälsar Kajsans Lilla Vita!

Nettan sa...

Det tycker jag va en bra " julklapp " till hela familjen !!

Har ju köpt en " soffa " i julklapp till oss, men vi har ju oxå en resa för mig & barnen som väntar i September...längtar så !!

Ha en bra " dan för dan före doppardan "
Kram Nettan