onsdag 17 december 2008

Reportage i Toves hem & trädgård

Tro det eller ej, men efter jul kommer det att göras ett nytt inredningsreportage i vårat hem. Det är tidningen Toves hem & trädgård som ska göra ett helhetsreportage där hela familjen ska vara med...mannen suckar snällt.... Jag hinner nätt och jämt ta bort julpyntet så kommer de, men denna gång så ska det stylas en del..så jag hoppas det blir mindre jobb för mig och mer för stylisterna.

Först ska jag tillåta mig att njuta av julen, men sedan blir det att börja om igen...ska bli både spännande och kul. Detta reportage är inte spikat när det kommer att visas...ca 6 sidor och troligtvis någon gång i vår....För er som undrar så är det tidningen som kontaktat mig och inte tvärtom...så jag får väl känna mig hedrad.
Kram /Lotta
Besök gärna min julblogg My Lovely Christmas Home

54 kommentarer:

Lykkehuset sa...

ÅÅ, så kult! Gleder meg til å se og lese:-) Klem Beth

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Å så skoj! Kul med repotage som vi får se lite tidigare, i väntan på nästa jul:)
Grattis!

Susanne

Kerstin sa...

Så utrolog moro da. gi en lyd når du vet det kommer i bladet=)

Klem Kerstin

Grodmamman sa...

Vad kul! Lova att tala om när det kommer i tidningen. Köper bara den ibland.
Kram

Hem och Lycka sa...

Visst ska du känna dig hedrad, jösses vad roligt! Hoppas du hinner mysa i jul nu bara, tänk inte inredningsreportage under ledigheten utan passa på att njuta av att ditt hem är så vackert att ett (till!) inredningsteam ska komma och föreviga det!!

kram

Helen sa...

Så himla kul! Förstår för du har så finy hem!

Nettan sa...

Men jösses Lotta vad kul, även om nu mannen i huset inte gillar läget ;0).
Väntar med spänning...

Keam Nettan

chokladblomma sa...

Men, vad kul! Då måste man ju köpa den tidningen oxå då...;-)
Ha det gott!
Kram

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Vad roligt för dig... ett stort grattis :)

Petra sa...

Vad kul! Jag fick just veta att idrottsläraren på min skola är gift med hon som är redaktör (tror jag det var) för den tidningen!

Tycker inte det är ett dugg konstigt att dom kontaktat dig, du har det fantastiskt fint hemma!!

Jessica sa...

Hej,
åh vad roligt, blir spännande att se!
Låt stylisterna jobba. Njut av ledigheten och ditt fina hem nu!
Må gott,
Kram
Jessica

Jessica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Florist-javisst sa...

Vad kul! Det numret ska jag köpa!
Kram Maria.

annashusidingtuna sa...

Grattis!
Gud va kul att få inredare som kommer och stylar ert hem du kommer säkert att få en massa ideer från dem.
Du meddelar väl här på din blogg när tidningen kommer för den bara måste jag ju köpa?!?
Kramar Anna

Eddan sa...

Grattis, vad kul! Jag brukar ju köpa Tove så de ska bli spännande att hålla utkik efter ert reportage. Jag tänker hela tiden att jag måste dra in på lite inredningstidningsinköp (oj vilket långt ord ;-)). Hela tiden dyker det dock upp nya intressanta reportage som man måste kolla upp och då står man där igen med famnen full av tidningar :-D.

Lycka till!

Kram från Anette

r e b e c k a sa...

Tycker absolut du ska känna dig hedrad, så roligt!

Heaven and Earth sa...

GRATTIS!

Vad spännande! Jag har aldrig köpt den tidningen, bara sett den i affären. Men säg till när reportaget är med så ska jag definitivt köpa den!

Kram! Iréne

Zaga sa...

GRATTIS va kul!! Har köpt Tove några gånger men nu blir det allt att hålla utkik.
Må så gott i julbestyrens tid!
Kram Eva-Lis

ALEGNI sa...

åhhh, så roligt! jag hoppas reportaget kommer fortare än det andra, knappt så jag kan bärga mig :)
lycka till!
kram,
ingela

Ingela la la sa...

Vad roligt!
Du får gärna berätta när det kommer sedan när du vet, annars kanske jag missar... Det vill jag ju inte!

Klart du ska känna dig hedrad! Skulle jag göra faaast här ska det nog inte tas så mycket kort just nu ( skrattar)

Kram

Monique sa...

Hej !!
Grattis..!!!!
Vad jättekul...men det förstår man ju.....du har ett otroligt vackert hem......ska bli kul att se i tidningen.....får skicka mamma på uppdrag.....
Spännande med stylister....kan vara kul och se vad andra gör med ens hem....här hemma skulle de väl bara rysa......och kasta ut hälften,innan de sätter igång,hi,hi....jag vet ju att jag har för mycket av allting......men,men.......måste bara säga också att du
skriver så himla mysigt.......är lika trevligt att läsa bloggarna varje gång....
Ha det bra,
Monica

Veronica Tingvall sa...

Vad kul :-) Det ska bli jättespännande att läsa sen. Jag förstår att tidningarna ringer dig, det skulle jag också göra om jag jobbade på en inredningstidning...

Hoppas du får en jättefin dag
Kram/veronica

Sussi's dreamzone sa...

GRATTIS Lotta!
Måste va kul att se hur ett repotage bil till, se hur dom jobbar osv.

Kram Sussi

Viola sa...

Vad roligt Lotta! Gläds med dig!!!!Ha det så bra nu slutspurten innan jul, många kramar VIOLAN

StrandviksVillan sa...

Grattis Lotta!! Jättekul för er! Förstår att du känner dig hedrad :)
Kram A-C

Nettan sa...

Grattis!! Så roligt!! Ser jag fram emot! Du har ju så fint å ä så himla duktig på att fixa till det!!
Kram Nettan

Jema Rose sa...

Tack så hjärtligt för ditt grattis!!!

Och ett STORT grattis till dig med reportaget..!

: )

Kram, Jenny

Ha en fin dag!

mitt skärgårdsliv sa...

Oj så roligt, grattis till det, du ska känna dig hedrad. Det numret köper jag garanterat! Ha en fin dag!

My home is my Castle - by Kari sa...

Så kult da :))
Si fra når det kommer i bladet da ;)

Jeg skjønner veldig godt at du blir kontaktet jeg. Du har jo DET nydelige hjemmet ;)

Klem,Kari

Marie//Tekla Maräng sa...

Klart du ska känna dig hedrad.
Du har ett fantastikt vackert hem både utifrån och in ifrån.
Kram Marie

Sjabbig men chic sa...

Blir det vårstyling då? Vad härligt!

Kram Lisa

Vera sa...

åh grattis till det reportaget - tove är en jättebra tidning så det är förståss lite extra skoj att läsa den när det blir aktuellt med ditt hem :)

Radhusdrömmar sa...

Vad roligt! Grattis!
Ska bli roligt att se sen, den tidningen brukar jag läsa och gillar den mycket.

Kram
Johanna

Designdrömmar sa...

Tack för din hälsning hos mig, vilka härliga bilder du visar:)och vad roligt med inredningsreportaget. Vi har också haft ett par reportage här hemma som kommer att publiceras i vår. Men det är lite nervöst innan de kommer och fotograferar tycker jag även om jag själv fotograferar här hela tiden. Nu ska jag kika runt lite mer här hos dig. Kram Åsa

Tin sa...

ÅÅÅÅ vad roligt det ska bli att få läsa om erat hem!!!!
Stort grattis!!!

Anna Drott sa...

Klart du ska vara stolt över att din inredning uppskattas!

Kramar!

Malin/Vita hjärtan sa...

Hej Lotta!
Vad kul, det måste numret måste jag köpa! =)
Kramar Malin

Malla sa...

Det är verkligen så spännande!!!
Ni har ju sånt fint hem så jag förstår varför tidningen vill göra reportage hemma hos er.
Det skulle jag med vilja göra, fastän jag ingen tidning har=)

Grattis

Kram

Tulipa sa...

Vad kul!
Super grattis!
Härlig vinterbild!
Kram Tulipa

Ingela la la sa...

Lotta, det var skönt att få höra att det kommer bättre tider..

Ha en bra kväll!

Kram

Kamomilla sa...

Vad spännande! Ska bli roligt att läsa sen!
God Jul ö. Kamomilla

Lockas lilla längtan sa...

Oj så roligt!

Jag bruka köpa den tidningen ganska ofta och jag gillar deras sätt att göra reportage. De bli lite mer personliga...
Hoppas inte mammen gäspar på bilden ;o) det har ju hänt menar jag.... Vår lokala tidning gjorde reportage på mitt jobb ett par toillfällen om året och för några år sedan lyckades jag gäspa stort... Hur pinigt var inte det att se! Som tur skrev de om luftkvalitén.... *fniss*

Kram Veronica

Kristina sa...

Gratulerar så kul!!! Nu får man vänta på det numret.

Du har en jättefin blogg å man blir så inspererad när man läser den.
kram Kristina

En Doft Av Lavendel sa...

Hej Lotta!
Va trevligt, du skriver väl när de är dags att inhandla ett magasin, så man inte missar någe =)

Woow, vilket fint rött hus ni har!!!

Önskar dig en Trevlig Helg!
Kraam från Benita

Tulipa sa...

Hej igen!
Vet inte om du tar emot sådant här...men du har något att hämta hos mig!
Kram

Adoridarling sa...

Grattis!!! Vad roligt (och såklart extra kul om du inte behöver greja så mycket själv =)!!!) kram Maria

Anonym sa...

Åhh va skoj! Grattis! Då får jag en anledning att köpa tidningen!
Mvh
Anna "utan blogg"

Gnistrande snö sa...

Grattis, så roligt med reportaget/reportagen!

Underbar vinterbild du visar idag :-)

Nu tar jag lite jullov från bloggandet och vill därför samtidigt passa på att önska dig en riktigt
God Jul & Gott Nytt År!

Kram Katarina

lever loppan på landet sa...

Så spännande med reportage från ert ljuvliga hem! Ser fram emot att läsa det!
Ha en mysig helg!
kram/ heidi

Hjärtat Mitt sa...

Men så roligt :)
Det visar ju bara hur fint du har det och hur mycket ditt hem uppskattas!
Glöm nu för guds skull inte att hojta till när det är dax för tidningen.
Ha en riktigt skön helg.

Kram Mari i Marieholm

Ullis/Leva på landet sa...

SEr verkligen fram emot att få läsa det reportaget. Du får väl hojta till när det är dags att hålla utkik efter tidningen. Det ska verkligen bli så skönt att bara få koppla av nu.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

HELENA SKARP sa...

Hej

Vilken mysig blogg du har!

Kul med reportage i Tove.

Nu ska jag titta lite mer på din blogg.

Ha de gott/Helena

Sjöboden sa...

Superduper-grattis! Vad kul det låter.

En riktigt God Jul önskar jag dig och dina kära.

Kram Caroline

Anonym sa...

Kikar in på båda dina bloggar varje dag för att få se nya,ljuva bilder.
Du har med din blogg fått december att bli lite ljusare och har inspirerat mig till att pyssla massor hemma inför julen.
God jul och stort tack,
Kram Carro