söndag 8 mars 2009

Födelsedag

Far & son på en strand i Grekland
Idag firar vi våra två killar här i huset. Grattis älsklingar! 17 år tillsammans har vi...jag och min man..och många år väntar..hoppas jag. Längtar efter när vi åter igen står på en strand tillsammans i Grekland..i år blir det Rhodos. Att få tid tillsammans det är livet ♥.

Vill du vara med och vinna en tavla kan du göra det här . Vill du skriva en liten hälsning kan du göra det här (om du inte har blogg) eller besök gärna min säsongsblogg My Lovely Four Seasons
Kram / Lotta

27 kommentarer:

Hjärtehem sa...

Håller helt med dig...att få vara tilsammans hela familjen det betyder allt, inget annat ger en så mycket energi & värme!!!
ha det så trevligt på kalaset.
kram åsa

Flaggduken 2 sa...

Vilken fin bild! Lite sol på nästippen skulle inte sitta fel...
Ha en kalas-bra dag!
Kram Petra

StrandviksVillan sa...

Fin bild!
Grattis till båda födelsedagspojkarna!!

Snuttan sa...

Ja att få vara tillsamans det är lycke det

Grattis till födelsedagspojkarna.

Ha en underbar dag

Kram
Åsa

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis till killarna!

Och visst längtar man efter sol och värme just nu.... här faller snöflingorna just nu... jag som längtar efter våren!

Kram Marie

Jannicke sa...

Så koselig bilde av far og sønn..
Vi drar også til Grekenland i sommer, til øyen Antiparos..
Det skal bli godt!
Klem, og god bursdagsfeiring!

Zaga sa...

Grattis till killarna i familjen!!
Inget är så skönt som att få åka utomlands och bara rå om varandra, inga krav eller måsten!!
Ha en trevlig söndag!
Kram

Signe 1 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Signe 1 sa...

Vilken mysig blogg jag hittade här:-)Jättefina bilder du tar!Kika gärna in till mig, har precis börjat blogga om min stora passion i livet, inredning såklart, samt vägen till vårt drömhus i vitast vitt som snart står klart. Kram Sofia

Grodmamman sa...

Grattis till grabbarna!:)
Kram

Viola sa...

Hälsa och gratta grabbarna från VIOLAN och ha det sår trevligt, KRAM

Mimmi sa...

Grattis till killarna och vilken härlig bild! Kul med en till öschötte :D
Kram

Hulda sa...

Gratulerer med dagen til far og sønn i huset. :) Så fint det strandbildet var. Kos dere!

Det vita dårhuset sa...

Grattis till dina grabbar och till dig för ett långt liv med mannen =)
Kram Erika

Inredning, kaos och tistlar! sa...

Underbar blogg!

Tid tillsammans ja... det är det som är livet!

Hälsningar Sanna

Emilie sa...

Vilken härlig bild!
Njut av varandra och grattis till killarna!
Kram Em

Ingela la la sa...

Jag får passa på att gratulera pojkarna i huset!
Rhodos lät helt underbart..
Ha en bra dag!
Kram INgela

Monica sa...

Hej !!!!!
Härlig bild....!!!!
Grattis till de båda.....men även grattis till dig.....kvinnornas dag idag......
Kram,
Monica

Hem och Lycka sa...

Grattis till pojkarna! Härligt med resor, vi hoppas också komma iväg i år nånstans..

kram

MonaLisa sa...

Hej Lotta:) Jag vil vara med på tevlingen hos dej!! I dag ska min stora røda katt flytta til Karlskrona :( Han kan inta bli med til min nya legenhet, og jag måsta gi bort honom. Men flickan som ska eie han var gullig så detta blir just fint:) Delta på min tevling om temaet VÅR!! Kram Mona

Anettes hus sa...

Ha en herlig bursdagsfeiring!! Kos dere!

Klem Anette:)

Stjärnor & Champagne sa...

Grattis till det lilla gänget...Rhodos låter härligt, ja här blir det inga sådana bravader... Haha har jag lockat in dig till Lkpg??

Kram Anne

Vardags-mirakel sa...

Så fin bild, familjen framför allt! Ha det bra och gratta killarna. kram Eva.

Benita i Bubbelrummet sa...

Grattis till era 17 år och jag hoppas det blir många många fler! :D

Tulipa sa...

Den där bilden är så fin!!!

Har du bakat något smaskigt då...?

Ha en fin kväll!

Kram!

chokladblomma sa...

Den där bilden är ju helt underbar!
Hoppas att ni har haft en bra dag!
Ha det gott!
Kram

Nilla sa...

Hej! Precis som er så älskar vi i våran familj Grekland och speciellt Rhodos har blivit en favorit. Som sagt var "tid tillsammans det är livet". Kram Nilla