torsdag 2 april 2009

My family is in my heart



Min familj är det bästa jag har..de betyder allt för mig...det verkar som fler har förstått det. Nu kan jag alltid bära dem vid mitt hjärta ♥ . My family is in my heart...och till en väldigt speciell person som nu befinner sig långt ifrån oss säger jag bara..jag älskar dig..vi ses snart. Mitt vackra smycke kommer från Nordljus.




Ta hand om er i helgen..njut av solen..det ska jag
Glöm inte att vara med i utlottningen av fina saker från House of Linnea här

Är det något du undrar över kan du maila mig här eller besök gärna min säsongsblogg My Lovely Four Seasons
Kram / Lotta

24 kommentarer:

BUBBELRUMMET sa...

Vad fint det där var :-) Mys!

Hem och Lycka sa...

Vilken underbar kärleksförklaring..

kram

Anonym sa...

Hej Lotta!
Smyckena är så fina.
Jag och min dotter har köpt dessa smycken från min älsklingsbutik UNIK i Tånnö. Underbara Malin är butiksägaren.
Jag rekommenderar verkligen ett besök i butiken eller på hennes blogg / www.alskarsott.blogspot.com
Ha de´så bra!
Kram Jeanette Hultegård

Vita ljuva tankar sa...

Har ett liknande smycke utav Beth Quinn där det står "she made the whole world feel like home". Dina bilder gör verkligen smycket rättvisa, så vackert.

ram

Jannicke sa...

Så nydelig tekst...

Fin kjærlighetserklæring til den familie :o)

Klem.

annashusidingtuna sa...

Ja, familjen är verkligen det viktigaste man har.
Kram Anna

Tulipa sa...

Sååå fint halsband!

Och jättefina kort!

Kram Mariette

vit och pastell sa...

Ja, de är så söta de där smyckena. Jag har gått och sneglat på dem i Flitiga Fredrikas butik. Det står så fina saker i dem allihop.

I morrn är det fredag ;-)
Kram Maria

Det vita dårhuset sa...

Mycket vackert Lotta =)!
Kramar Erika

Jenny sa...

Hej Lotta!
Vilket vackert smycke!!

Sköt om dig och ha en jättetrevlig helg:)

Kram Jenny

Hem och Lycka sa...

Vad gulligt av dig, tack!

kram

Krydda Livet sa...

Vilket fint smycke och vackra bilder!! Otroligt! Kram

cloudberrie sa...

Vilket vackert smycket och fina bilder!

Ha en riktigt ljuvlig helg du med och krama om dina kära.

KRAM från Eva cloudberrie

Lauras gård sa...

Vilken kärleksförklaring till hela familjen!

Kram Stina

Sjabbig men chic sa...

Helt underbart smycke Lotta! Tänkte ett tag att kärleksförklaringen var till mig men så kom jag på att hoppsan det är visst någon som rest bort!;)

Kram Lisa

Lina sa...

Jätte fint smycke! Ha en underbar helg!

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå vännen! Allt är bra...Dom smyckena är jättefina. Vilka fina påsksaker du har fått hem. Har du shoppat nu igen, hihi....Har inte varit inne på en dag och oj vad det händer mycket på alla bloggar.
Ha det så gott.

Kram Anne

Signe 1 sa...

Åhh så vackert smycke!! Håller med, ens familj är det värdefullaste man har♥! Kram.

Hemmalycka sa...

Vilket snyggt smycke.
Kram Kram

Florist-javisst sa...

Vilket vackert smycke! Vad fint det blev med björken i bakgrunden.
Ta hand om dig du också!
Kram Maria.

Ullis/Leva på landet sa...

Jättefint smycke. Det är samma här. Familjen betyder allt. Är så tacksam att jag har dem.

Kramar Ullis

MiaMaria sa...

Hej!

Vilket vackert smycke...och texten är ju underbar!!!!!

Må så gott i vårsolen och njut!!!
MiaMaria

kardemumma sa...

Vad rörd jag blir!
Vilket fint inlägg och jag håller fullständigt med.
Ha en underbar helg!
Kramar C

In my house sa...

Heeej...
Verkligen superfina bilder!!! ger sån harmonisk känsla =)

Kram josse