onsdag 6 maj 2009

Lotta..du är snart kändis:-)

Idag har den lokala "stora" tidningen hört av sig och vill göra reportage här hemma hos mig....en läsare på bloggen hade tipsat om min blogg.. att jag var hennes paus *ler*. Tänk att lilla jag kan ge er en paus med mina bilder..gör mig varm ända in i hjärteroten. Tack!..(skicka mig gärna ett mail så jag vet vem du är:-)


Efter regn kommer solsken

Nu är det bara så att jag har haft två reportage ganska nyligen...kommer vara framsida till aftonbladets julbilaga och även hemma hos reportage på 6 sidor i Toves Hem & Trädgård. När dessa hade varit här på kort tid så tänkte jag aldrig mer...men nog blev jag lite smickrad igen...jag måste nog fundera lite och få ställa lite frågor.

Vem vet... om du har Corren i östergötland så kanske jag en dag dyker upp på ditt köksbord. .Herregud så galet.. Lotta..du är ju snart kändis *asgarv*.. Nu fattas det bara att Ernst kommer:-)

Kram / Lotta

Är det något du undrar över kan du maila mig här eller besök gärna min inspirationsblogg med lånade bilder

My Lovely Four Seasons

32 kommentarer:

Lyst på livet sa...

Det fortjener du Lotta!
Nyt det :-)

Klem

Hem och Lycka sa...

Nämen åå vad roligt Lotta, klart du ska vara med! Jag vet hur mycket jobb det ligger bakom men tänk så roliga minnen man får..

Corren - vad är det för nåt?

kram

Stjärnor & Champagne sa...

Hepp hepp Corren bilaga bostad torsdagar kanske, hihi. Den kommer jag inte missa iaf. Vad kul för dig. Klart att du skall vara med.
Stor kram Anne

Nettan sa...

Du är inte bara " paus " Lotta, du är mitt " lugn " oxå ;0)

Klart du ska va med !
Kram Nettan

Jannicke sa...

Enig med Nettan, klart du må bli med!!!
Så kjekt for deg, Lotta!
Og veldig fortjent! Klem.

mammigranten sa...

Åh vad kul!
Grattis!

Du förtjänar det verkligen, och jag håller med, det är verkligen en härlig paus och andhämtningsplats din blogg.
En oas!

Kram

BUBBELRUMMET ♥ sa...

Din blogg är ju jättefin :-) Så ta åt dej! Corren brukade jag läsa när syster bodde där. Men du kanske visar lite av inslaget om du kommer med i bloggen?

Kram!

Ingela la la sa...

Vad roligt, om du orkar tycker jag du ska vara med.
Ernst borde väl vara på väg snart ;)

Kram

ulrika sa...

Grattis! Du är en inspirations källa och en härlig paus på dagen.
Kram Ulrika
P.S Hur får du bilder på båda sider av bloggen.

Signe 1 sa...

Klart som korvspad att Ernst kommer oxå, det vor pricken över i:et, hihi!! Klart du ska vara med, ditt hem är ju sååå fint! Kram Sofia

alegni sa...

jag tycker som de andra att du förstås ska vara med, om du bara orkar!sen får du skicka ut tidningen till alla dina trogna bloggvänner som inte annars har tillgång till den ;)
kram
ingela

Kerstin sa...

Ja jeg sier som tipseren ..du gir oss et hav av gode ideer og vakre bilder..dette fortjente du...
Lykke til
Varme klemmer O=)

Ett skönare liv sa...

Grattis :D gud va kul! de är du verkligen värld!
kram nadja

Krydda Livet sa...

Så galet roligt :) Jag tycker du förtjänar det och du har ju ett vackert hem som du ska vara stolt över. Jag tror ditt sätt att skriva och fota lockar många läsare. Man bara njuter här i din blogg.

Kram Josefin

linruz sa...

Åhhhh Lotta det är klart att du måste vara med!!!
Allas vår corre och så hitta Lotta i den.
Det vore ju supermysigt.
Men förstår om du känner att det skapar massor av jobb med.
Men jag håller tummarna att vi får se dig som kändis snart.
kram kram

Sanna sa...

Nämen vad roligt!Säger som de andra-klart du ska va med!Tyärr får jag ju inte den tidningen, men tove brukar jag nog köpa ganska ofta. Vackra bilder du visar!
Ha en bra dag!
kram, Sanna

Sabina sa...

Jag håller tummarna för att Ernst ska komma :)
(och att det sänds här i Finland, förstås!)
Kram Sabina

Hemmalycka sa...

Men vad roligt Lotta, förstår det för du har en väldigt insprerande blogg. Lycka till
Kram Åsa

Peos liv och drömmar sa...

Vad roligt. Då är det fler som får njuta av ditt vackra hem och blogg. För det är ju så rofullt att titta på dina bilder och läsa.
Klart du ska tacka ja och önskar dig lycka till i såfall.
Ha en bra dag.
Kram Carina

VITA NYANSER sa...

Åh vad kul!!! Du har ju rutin på det där. Det måste vara värst första gången. Phu...det var MYCKET!!! Då vill man piffa överallt, sen är ju det nästan klart....eller ja, du vet hur du ska göra. I och för sig krävs det ju storstädning, men det är ju skönt att få snyggt i alla vrår. Hoppas att du kör, för det vore ju kul och bjuda dina grannar på ditt underbara hem!

Underbara bilder!
Ha det bra!
Kram l-l

Lina sa...

Hi, Hi vad roligt! Kan du hojta till när Tove och Aftonbladet kommer ut!

Drömmar och Lycka sa...

Men vad roligt, du och din blogg förtjänar det verligen, inspirerar, ger ideer och glädje. Ska bli roligt att se reportagen sen mot ju l :) Ha en fortsatt underbar dag!

kram

Nettan sa...

Nämen oj vad skall hända härnäst! Att få ett litet besök av Ernst hade väl varit trevligt!;-)
Grattis, det förtjänar du verkligen, bloggen är underbar!!
Kram Nettan

Vitt o Vältummat sa...

Kommer Ernst så ring mig!:-)
Ha en bra dag
Åsa

Anna sa...

Det är väl ett bra bevis mpå hur duktig du är på att skriva, ta kort och berätta om det verkliga, äkta livet!
Kul, tuta och kör tycker jag=)

www.lillavran.blogg.se sa...

Vad roligt Lotta!
Du förtjänar verkligen uppmärksamhet med din vackra blogg.
Att ha förmåga att ge ideer och inspiration är en gåva ...den har du.
Kramar/Carina

Milla sa...

Vore helkul att få se dej i Corren. Älskar torsdagarna när Bostad kommer och man får inspiration! Snart kanske mam får se dej i den alltså! Kram Milla

sologbolig sa...

Gratulerer! Du har ein kjempekoselig og inspirerande blogg.

Sublim Design sa...

Vad kul för dig!så klart du ska vara med trots jobbet bakom.
Vem vill inte få besök av ernst, han är välkommen till mig iallafall:)
kram/S

Kärrans blogg sa...

Vad roligt Lotta! Jag ser fram mot att läsa om dej och din blogg i Corren.
Hälsningar Kerstin

Helen sa...

Vad kul! Fast jag tror inte att Ernst behöver komma hem till dig du är så kreativ alldeles av dig själv!

the creme house sa...

Hei!
Så moro - sånt er vel mare stas - det ville jeg ha syntes! Jeg hadde "Norsk Ukeblad" hjemme hos meg til julereportasje i fjor, og får masse hyggeleige kommentarer fremdeles. Glad på dine vegne.
Klem fra Gro i Norge!