tisdag 23 juni 2009

Premiärdopp i poolen


Nu mina vänner har vi äntligen fått ha vårt premiärdopp för sommaren 2009. Detta brukar ske en aning tidigare, men på grund av byte av liner har detta fått vänta. Glada barn skuttade glatt ner och ville aldrig komma upp:-).


Ni vet väl vid det här laget att vi bor långt ut på landet..så att ha en egen pool är verkligen toppen. Vi valde att köpa ett hus som inte kostade så mycket och som hade både pool och stort uterum..istället får vi resa en del, men det valet har vi aldrig ångrat. Vi älskar vårt lantliv!





Jag har dessvärre bara vågat doppa fötterna *ler*..vi har inte haft på värmen så länge, men nu öser vi på så att vi kan bada i solskenet. Har istället suttit här och solat och tittat på barnen..inte så dumt det heller.


Hoppas att ni alla har det riktigt skönt.
Kram / Lotta
Är det något du undrar över kan du maila mig här eller besök gärna min inspirationsblogg med lånade bilder My Lovely Four Seasons

12 kommentarer:

Stora och små drömmar sa...

vad underbart det ser ut, skulle vilja ha en pool jag med men hoppas få en vedeldat pool på terassen då vi bygger den om ca två år ha det bra kram jessica

Vardags-mirakel sa...

Härliga bilder! Och så fint det var i uterummet, kram Eva.

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt med dopp. Här blev det premiärdopp i sjön och det var nog varmare i er pool. Så underbart det blev i uterummet. Man kan ju tro att det är en helt ny möbel. Passar jättebra med marint där.

Kramar Ullis

Nattmia sa...

Mysigt med dopp i poolen och förstår att barnen hade svårt att komma upp :-) Hoppas det blir många varma baddagar nu i sommar för er alla..

Kram
Mia

Angelica E sa...

Wow, vad ljuvligt - egen pool i trädgården!!! Så klart att barnen gillar det och resten med kan jag tänka :D

Hoppas att ni kommer att ha strålande fint väder och massor med bus i poolen!

Kramar

Angelica

Villa Tretton sa...

Ååå va mysigt det ser ut:) Vi har också en liten pool men inte alla som eran, brar en liten uppblåsbar;)Ser underbart ut iallafall!!!

Soliga Kramar Susanne

Stjärnor & Champagne sa...

Åhhh Lotta det ser alldeles fantastiskt ut. Sitter här och tycker synd om mig själv för att jag inte har en pool, hmhm.

Kram Anne

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Så härligt! Önskar verkligen en pool om vi flyttar till större tomt en dag:)

Susanne

Lilla huset på prärien sa...

Vad härligt det ser ut Lotta!! Jag förstår verkligen att det är lyx att ha en pool till barnen. Själv bor jag nära havet men jag skulle ändå önska mig en pool faktiskt :)

När får vi se bild på dig i poolen?! *ler*

Kram Jenny

Grodmamman sa...

Här bor vi ganska nära Vänern så det är där vi badar. Det lär nog dröja ett tag till dock!:) Sonen har varit på vårt utomhusbad idag och badat.
Kram

Signe 1 sa...

Hello vännen! Hade jag bott närmare dig så hade jag kommit och badat direkt, hihi. Jag looovar!! *fniss* KRAM Sofia

Nettan sa...

Wohoo, förstår om barnen längtat efter denna dag, men jag hade nog oxå bara suttit på kanten ;)

Kram Nettan