måndag 1 juni 2009

Vad blir det för mat...älskling?


Min man gillar matlagning..han brukar ofta "bara" slänga ihop något. Jag är urkass på att hitta på god mat...har ingen inspiration när det gäller det..men jag kan om jag vill.



Ikväll blir det ett knyte med grönsaker, färskpotatis och grillspett...ser väldigt gott ut.


Under tiden han grillar dricker han en öl, läser reklamen och njuter av solskenet...bäst att jag börjar duka nu..annars blir han *grrrrr*

Ha en skön kväll
Kram / Lotta
I sommar hinner jag inte titta runt till er så mycket...därav mindre kommentarer från mig. De bloggar jag följer finns på bloglovin. Är det något du undrar över kan du maila mig här eller besök gärna min inspirationsblogg med lånade bilder My Lovely Four Seasons

9 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Hmmm....snakk om team-work...det liker jeg...Er som å høre oss her hjemme..men da har musiker-mannen min byttet ut reklamen med gitaren..hi-hi..Kos dere...og det er så gøy å følge bloggen din..blir rent glad jeg:O)

Hem och Lycka sa...

Mums vad gott! Lånar gärna honom lite grann när jag behöver avlastning i köket ;-) Min man vill helst inte befatta sig med matlagning till min stora besvikelse.

kram Mia

Helgona sa...

haha visst är det bra med karlar som kan laga mat...unnar honom så gärna en öl ;) bara jag får mat!
Anders drog upp två regnbågslaxar...så han ska grava den ena...mmmm

Signe 1 sa...

Mumsigt det ser ut:-) Njut av kvällen nu, Stora Kramen Sofia

Kallholmen sa...

Vad hungrig man blev nu...underbart med grillande män!
Carolina

MonaA sa...

Härligt och gott ser det ut! Dina bilder är verkligen underbara!
Hemma hos oss är det min karl som står för det mesta av matlagningen, och det tycker jag är väldigt skönt! Han tycker det är kul, jag tycker bara det är ett måste (ibland får jag dock mina ryck och tycker det är riktigt roligt, men sådär till vardags är det ganska trist).


Njut av maten och mannen och allt annat runt dig!
Kram
Mona

Hilde sa...

Mums - det ser veldig godt ut! Fantastiske dager nå, og da er det bare å grille i vei - dere har jo utekjøkken som kan brukes også...
Bon apetitt!
hILDE

rosenskära sa...

Mmmmm, du skämmer verkligen bort oss Lotta, du har den bästa feelgood-bloggen! Livskvalitet i minsta vrå, mera, mera!

Kramar/Lena

Sussi's dreamzone sa...

Mumma....gott med grillspett! Min sambo har också en "grill pilser" när han grillar :)