torsdagen den 27:e augusti 2009

Vårt reportage i Tove kommer 13 oktober

Jag har visst lurat er..ber om ursäkt för det. Vårt reportage i Tove kommer den 13 oktober. Fick tidningen i brevlådan idag och upptäckte att höstnumret med vårt reportage är nästa nummer. Det roliga är att vårt hem fotades 3 veckor efter jul och snö ute...men vi trodde nog att det skulle passa till höst. Hade precis fått bort tomtarna.

Nu ska jag fixa inför imorgon..har massor att göra och en sjuk dotter..men jag tror det kommer att gå bra. Kanske kommer några bilder..om jag hinner..ska förbereda lite styling så att Pernilla bara kan fixa det sista. Jag är en dålig bloggvän just nu..tyvärr hinner man inte allt här i livet..men jag önskar er allt gott!
Ta hand om er!

Är det något du undrar över kan du maila mig här eller besök gärna min inspirationsblogg med lånade bilder My Lovely Four Seasons

11 kommentarer:

alegni sa...

så spännande! jag hoppas att tidningen kommer i postlådan här, för jag har prenumererat på den nu :)
krya på dig-hälsningar till dottern!
kram
ingela

Lykkeliten sa...

Hei! Håper bladet finnes i Norge.. Usikker! Ha en strålende dag!
Hilsen M

Jannicke sa...

Lykke til, Lotta!

Klem J.

Emmas idéer sa...

Hej Lotta!

kom paketet idag?

Kram

L8 sa...

Men då har vi något att se fram emot i oktober oxå:-)

Älskade pion sa...

13:e oktober va det ja,ska lägga det på minnet.Må så gott. Kramar ulrika

Nattmia sa...

Då får man köpa den när den kommer :-)

Ha en fortsatt bra dag..

Kram
Mia

Rockermom, Anneli sa...

Man kan inte ha tid för bloggen jämt! Hoppas allt flyter på som det ska!

Kram

Signe 1 sa...

Jag tycker att du är en alldeles underbar bloggvän just nu;-) Lycka till med allt imorgon nu vännen!! Kramis

Dona blogg sa...

Ska bli så kul att träffa er alla i morgon, Lotta!
Hoppas lilla dottern hinner krya på sig, stackarn.
/Pernilla

It's a house sa...

Åh va kul! Jag ska hålla utkik efter tidningen i butiken! Allt det där småtjafet runt omkring egenföretagandet det lär du dig i ett nafs, det viktiga, kärnan det som gör att man lyckas det har du ju redan dvs känslan för det vackra!!!! Det där kommer att gå hur bra som helst!

Kramar på dig!