tisdag 11 maj 2010

Många fotojobb

Nu väntar en massa roligt fotojobb. I helgen är det fyra familjer som ska fotograferas och ett reportage tillsammans med Kristin i Skåne. Wieee så kul. Jag är så glad att jag startade eget så jag får utlopp för det kreativa inom mig! Jag är också glad över att fått fast jag på förskolan och att detta går att kombinera. Det bästa av två jobbvärldar.

Ikväll är jag trött, har varit ute över 7 timmar på förskolan, så nu ska jag sätta mig en kopp te och sedan blir det sova. Tusen tack för alla era gulliga kommentarer. Jag läser allt ,men hinner tyvärr inte att alltid titta in till er. Ni förgyller min dag!

Kram Lotta
Är du intresserad av bli fotograferad, har ett företag som behöver hjälp osv kan du maila mig

22 kommentarer:

Kamomilla sa...

Härligt att det rullar på med fotojobben! Det är en gåva att få göra det man brinner för!

♥ årstidens bästa ♥ sa...

Lotta,det är så himla härligt med din positiva energi som du dagligen delar med dig av.

Tack för det.
:)

Sov Gott.

Stor Kram
från Dalarna

Stjärnor & Champagne sa...

Raring det är sååååå kul. Kan jag få vara en fluga på din axel och vara med lite hihi. Ha det gott P&K Anne

ias Corner sa...

Oj! Kommer du ner till Skåneland?? Välkommen in på en fika och kanske kan du komma med lite hjälpsamma tips angående vår jadegröna kakelugn...
Nä, skojar bara, inte om fikan, men inte behöver du jobba om du dyker förbi!

Stora kramar från Ystads-ia

Strandkullen sa...

Hej, vad underbart att du vågat ta steget fullt ut och göra det du vill! Skulle jag med vilja våga...Ha en kul tripp till södra sveriges delar. Kramis semlan

http://mysbella.blogg.se/ sa...

Vad roligt! Kram Izabell

rosenskära sa...

Är du/ni på den här sidan Skåne så ringer du - lova!!!

Grodmamman sa...

Ha en bra fotohelg då och hoppas att vädret är med er!:)
Kram

Tigris Predikantan sa...

Vad roligt att du är så "anlitad", men ju är ju så duktig!
:)

Maria sa...

Vad roligt att du ska ner till Skåne! Tyvärr bjuder vi inte på så kul väder verkar det som, våren tar god ti på sig!

Lycka till med alla dina jobb!

Kram

alegni sa...

vilken lyckost du är som lyckas kombinera två jobb som du älskar, och som du gör med bravur!
efter sju timmar ute får ju vem som helst friskluftsförgiftning ;)
kram
ingela

Älskade pion sa...

Roligt att det går så bra för dig,gläds med dig. ;) Kram Ulrika

Pilo sa...

Härligt och roligt med alla fotojobb. Hoppas att du får fint väder och att det blir lyckat!

Sally och jag sa...

Glad och inspirerad - det blir jag alltid efter att ha tittat in hos dig!

Många kramar från
Sally och jag

Jörgen sa...

Altid kul å höra att folk tar tag i sina drömmar och som i ditt fall startar eget. Extra skoj att du kan kombinera ditt jobb på förskolan med ditt egna.
Lycka till med allt!

Brandis sa...

Lycka till i helgen!!! Hoppas du hinner vara ledig och njuta lite också

/Sussi

Lantliv och Loppis sa...

Du har så vackra bilder som man kan titta på och njuta av i timmar! =)
Alltid lika kul!
Roligt att du har fullt upp med jobb. =)

MVH Jennica

Lantliv och Loppis sa...

Du har så vackra bilder som man kan titta på och njuta av i timmar! =)
Alltid lika kul!
Roligt att du har fullt upp med jobb. =)

MVH Jennica

Nordingården sa...

Du är tuff men också FANTASTIKSK duktig!!! Lycka till och ha en mysig helgvecka! Mari.

Målargården sa...

Hej hopp i vitsippslandet! Va roligt att du får så många jobb. Förstår att det är många som fastnar för ditt sätt att fota. Har ju själv börjat en fotokurs efter 20 års fotande men det är jätteroligt att få lite andra tankesätt och tips i sitt sätt att fota. Ha en mysig lååååång helg. / EvaMari

Anonym sa...

Underbar bild!

Camilla (Rantis) sa...

Satt å klickade runt på mina vänner sidor och landade då här hos dig...
din blogg tilltalade mig verkligen, så hit återvänder jag gärna!
ha en skön och trevlig helg!