söndag 13 juni 2010

Brudpar och nytt objektiv

Borste Hemlängtan, Fat loppis, kanna Hälsokrukan

Igår åt jag och min man sill och potatis till middag fick använda min nya fina borste till färskpotatisen. Kan säga att det var en ljuvlig middag med smak av sommar. Längtar ut till vår segelbåt när svärfar alltid ska inleda middagen med sill och en snaps.

Idag ska jag träffa ett syskonpar..två blivande bröllop i sommar. Har nu införskaffat mig ett nytt objektiv för dessa. Det är verkligen en häftig känsla att 11 brudpar har bett om mig som fotograf i sommar men på grund av dubbelbokningar så har jag bara kunnat tacka ja till sju av dem. Jag är sååå glad för det!!

Nu är det dags att sätta igång och fixa sig. Ha en toppen dag alla fina!

Kram Lotta

Här kommer länken till objektivet på begäran här. Min fotoutrustning finns på vänster sida på bloggen.

8 kommentarer:

Maleviks Rosenträdgård sa...

Oj,,,,,,vad roligt att det går bra för dig......jag skulle oxå vilja ha fler objektiv :)
Ha en fin dag
Håkan

HomeRiver sa...

Vad bidde det då? Du kanske kan skriva om din fotoutrustning generellt i ett inlägg. Du tar så vackra foton :)

Tjohalia sa...

Å, ljuvligt. Roligt att komma på bröllop, även om det är för "jobb", men det är ju ett roligt "jobb" för dig.
Sill och potatis, mums!
Jag är så sugen på att köpa en enkel systemkamera.. :-)
Kram

Cilla sa...

Gott gott med sommarmat. Mums!
Låter som du har en upptagen sommar.

Cilla♥

Tina sa...

Hej Lotta!!
Å, va gott det lät. Jag längtar till midsommar. Det är då vi äter nypotatis & sill för första gången.. en liten tradition här.. ( fast vi åt färskpotatis för flera månader sedan egentligen..på en tjusig resturang..så vi har fuskat lite iår =)

GRATTIS till dina fotogreringar. Gud va roligt. Förstår att du är glad. Men jag förstår de som bokat dig. Av de bilder jag sett här på din blogg... är du ju fantastisk!!!!

Önskar dig all lycka till vännen.
Varm kram Tina

Monica sa...

Hej !!
Grattis,till alla bokningar !!
Fina bilder och oj, vad gott med sill och potatis !!
Kram,Monica

Emma-Sara sa...

Så underbart härligt det ska bli nästa helg! Kram Emma-Sara och Mattias

Susa sa...

Qué maravilla, las fotografías que pones son increibles, enhorabuena por tu blog.