söndag 18 juli 2010

Utomhusreportage

Bild Kristin Fägerskjöld

Idag har vi varit hos Bittan och gjort utomhusreportage. En jätte fin trädgård med massor av roliga ideer. Nu vill man göra om hemma igen.Tack för god mat, goda kakor och trevligt sällskap! Bilden är det Kristin som har fotat...vi gör det båda två när vi är ute och gör reportage. Kristin skriver och jag mest stylar..fast det känns som vi delar på allt. Det är så skönt med henne för vi ser bilderna på samma sätt och så är hon den bästa att skratta ihop med. Hur enkel och go som helst och lika yr som jag *ler*. Im a happy girl!

Nu måste jag packa..återkommer snart:-)
Kram Lotta

4 kommentarer:

Hulda sa...

Dette ble nok veldig bra! Likte så godt bildene fra ditt ute-spa! Så virkelig deilig ut!

Bittan sa...

Hej ! Tack för en superrolig dag och för alla fototips :-) Ni är BÄST !!!!!
Ha de nu så mysigt på lilla trippen o ta bara med varsin bag in b på cykelturen :-)
kram Bittan

Anonym sa...

Hej!
Vilket härligt litet lusthus eller stuga.
Ser fram emot att se detta reportage från dig/er.
Ha en fortsatt skön sommar!
/Jeanette H.

Ullis/Leva på landet sa...

Verkar ju vara ett så härligt ställe. nu ser jag fram emot ert reportage någonstans så att jag också får sådan där inspiration som du fick. Behöver massor för att få ordning på vår tråkiga trädgård.
Ha en bra vecka!
Kram Ullis