fredag 10 september 2010

Hemma hos Kristin

Bilden är fotad av Kristin i hennes lantkök..min bästa kompanjon:)

Förra helgen gjorde jag och Kristin ett höstreportage hemma i hennes lankök. Inte denna bild just, men den visar hur mysigt Kristin bor. Idag såldes köksbilderna till Gård och torp. Yes!! Både jag och Kristin fotar, Kristin även skriver så detta känns jättekul för oss. Roligt också att den första vi mailar till nappar. Om vi har tur kommer bilderna att visas ganska snart..men såklart säger jag till.
Ha en underbar helg!
Kram Lotta

4 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Psst honey, vad kul för eran skull. GRATTIS vännen...Hoppas att allt är bra, saknar dig:)DAX för date snart? / Kramkram A

Lille Vildand sa...

Dere har drømmejobben! Gleder meg til å lese reportasjen! Kristin har det vakreste kjøkken!

Klem, J

Skatan sa...

Grattis än en gång! Det blåser medvind nu :) Så härligt och välförtjänt gissar jag. Ingenting kommer gratis.

Godkväll.

Anna

Nattmia sa...

Vad kul.. Grattis!!

Kram Mia