söndag 3 oktober 2010

Företagsfotografering av Ellens salong




I fredags vad jag och fotograferade hos Ellens salong. Ägaren Louise och hennes kollega hade önskat nya bilder till sin hemsida och för reklam.


Här får ni ett smakprov på några bilder som jag tog.

Produkterna som skönhetssalongen använder sig av kommer från Sensai by Kanebo. Jag fick med mig hem ett 2 stegsrengöring.. ett återfuktande vatten och en kombinerad dag- & nattkräm för blandad hy som även balanserar upp torra & feta partier och hjälper även till att bibehålla den spänst och elasticitet som redan finns i en yngre hy...det ni:)

Har hunnit att använda dem några gånger och jag säger "herre min gud":)..jag känner mig både ren och mjuk som en barnrumpa när jag går och lägger mig efter smörjt in mig. Kanske även att jag känner mig lite vackrare *ler*.

Skulle ditt företag vara intresserad av en företagsfotografering så hör bara av dig till mig på mail. Min hemsida finns här annecharlotteandersson.se

Ha det gott alla vänner

Kram Lotta

5 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Sååå fina bilder Lotta!

Kram L-L

Ljuva Lantliv sa...

Härliga bilder som alltid! Du är så duktig!!

KRAM
Anna

Signe 1 sa...

du tar bedårande bilder darling!! åh vad mysigt det skulle vara att ses hos dig efter jul, jag längtar redan!!:-) miss you! puss

Helena på Blomrum sa...

Hej vilken inspirerande blogg du har och vilka kanonfina bilder du tar. Här vill jag kika in ofta om du tillåter.

Kram Helena

Made in Persbo...Carina sa...

Heej där! Snygga bilder från salongen! Du är så himla duktig du!
Jag har använt Kanebos Sensai-produkter i flera år och kan nästan inte tänka mig att använda något annat. Ibland tillåter dock inte ekonomin att jag anväder det hela tiden. Min hud är så himla känslig också så Biotherms Biosensitive serie använder jag som komplement till Sensai. Billigare och bra den också. Men visst är det något extra med Sensai. Som du säger man blir sanslöst ren och len.

Kram Carina