lördag 27 november 2010

Julreportage och inget internet

Hå,hå..jag lever:) Vi har ingen telefon hemma hos oss och heller inget internet så nu är jag i byn och bloggar. Vad gulliga ni är som saknar mig..jag håller på att dö av blogglängtan. Massor har jag att visa också, men träden har ramlat över telefonledningen flera gånger..suck.

Idag har jag varit hos Kristin i Småland..stylat och fotat julreportage till Året Runt.  Kristin hon har så mysigt så jag vill flytta in *ler*. Varje gång så tänker jag att jag är så lycklig som får jobba med henne!! Nu kan jag njuta av alla helger ledigt fram till jul..wiee vad jag ska pynta och mysa. Har varit i staden och köpt färdigt nästan alla julklappar..så nu är det gjort också.

Ha det så bra..så hoppas jag att internet funkar snart.
Kram Lotta

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har också saknat inlägg från dig!
Visst är det härligt med all snö, adventsljustakar och stjärnor i fönstren.
Låter härligt att nästan ha alla julklappar färdiga. Jag antar att du är som jag och vill ha dem mysigt och fint inslagna. Det gör halva paketet tycker jag. Utsidan kan ibland vara bättre än innehållet.
Ha en bra adventshelg.
Kram Jeanette H.

Nattmia sa...

Dessa eländiga träd, varför skall de ligga över era telefonledningar, onödigt..
Men gott att se dig här nu och hoppas de ordnar ledningarna snabbt..

Kram Mia