onsdag 19 januari 2011

Smygtitt...


Kista & fotölj Ikea, hink Bagaren och Kocken,
kuddar och handdukar Lexington, filt House of Linnea, tofflor Mitt Lilla hem

En smygtitt bjuder jag på i badrummet. Idag har jag jobbat som en tok i hela huset med att städa. Jag har hunnit en massa så nu är det dags för sängen. Jag kommer bjuda på bilder framöver lite då och då. Nu är jag väldigt lycklig, men trött:)

Här ska jag sitta när jag vill vila mig efter ett bad när allt är klart och det är det till helgen.På torsdag drar de elen, sedan är det bara för min man att måla och sätta upp konsoller i vår lilla walk in closet, tvättstuga.

Kram Lotta


23 kommentarer:

Hanna sa...

Så fint du har det.
Ha en fin kväll.
kram
Hanna

Lantligt i smultronbacken sa...

DÄR kommer du att njuta efter ett härligt bad. Vad härligt att ha ett så stort badrum så man får plats med så härliga möbler. Det börjar kännas en riktigt mysig spa herrgårdskänsla tycker jag. Mysigt!

Kram Teres

Sophie sa...

Ser underbart härligt ut!!

Kram,
Sophie

The House of Antoinette sa...

Ser riktigt härligt ut.
Skönt när projekt blir klara!!!

Ha det toppen, kram Anette

Karin sa...

Såå fint det blir. Vad härligt med ett nytt stort badrum!

Anonym sa...

Väldigt fräscht!
Hälsningar Caroline

~ Ina ~ sa...

Jättefint! :)
//Ina

MITT VITA HUS sa...

Åhh härligt Lotta:) äntligen:);)

Kram kram

Det vita dårhuset sa...

Guuuuuuud vad fiiiint :)! Wowsi vad läckert! Känns som en dag på stranden :)))
När får Dåren provligga då? ;)

Kramar Erika

Inredningsfrun sa...

Så hääääärligt det ser ut! Å en perfekt "sitta-med-ett-glas-bubbel-i-handen"-fåtölj har ni också i er spa-avdelning :) - lyxigt!! Vill oxå haaaaaaaa ;)!

KRAM

// Inredningsfrun

fembarns- mamman sa...

Ser helt fantastiskt ut!!!!
Visst är det härligt när man nästan, nästan är klar....
Kram Emma

Drömmar och Verklighet sa...

Vissa oss meeeer snääääla :) Det ser så otroligt fint ut :)

Trevlig torsdag önskar Anna

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Oj, oj, oj Lotta! Super fint ser det ut att bli:)
Vill se mer, mer, mer!

Susanne

Anonym sa...

Vad fint det blir!
Vad glad jag blir för din skull,härligt med ett så stort badrum. Britt

Nordingården sa...

Å vilket härligt badrum du får, man fick ju rena sommarkänslan här inne!! Mari.

Josefin sa...

Oj oj oj Lotta det ser verkligen super fint ut. Vad roligt att ni äntligen fått i ordning ett nytt badrum/spa :) Jag kikar in här varje dag och beundrar din fantasi och förmåga att inreda, baka, fota.. ja allt du tar dig för. Tack för all inspiration.

Jag har själv kommit igång att blogga igen. Inte länge kvar egentligen innan vårt nya hus byggs upp.

Kramar Josefin (Krydda Livet)

Mina drömmars hus sa...

Jädrans vad fint Lotta!

Vad spännande att se mer......
Kram
AC

Hem och Lycka sa...

Underbart Lotta!

kram Mia

Anonym sa...

Gud så fint! Må gott i det nya!
Kram
Annica

Petra/Grannfrun sa...

Men jösses så fint... Och så lyxigt med ett så stort badrum :-), förstår att du njuter!

Hälsn. Petra/Grannfrun

Åsa sa...

jag vill se mer :) det blir så fiiiint!!
kram Åsa

VITA NYANSER sa...

Sååå fiiint! Som ni har väntat!

Och du, tänk om vi bott lite närmre varandra, båda har ju lediga onsdagar, med tanke på jobb vi kunde ha gjort = )! Imorgon väntar Formex och Ernst, ska bli sååå kul!

Ha en skööön helg!
Kram L-L

mammaxtre sa...

Otroligt fint!