söndag 13 februari 2011

Kreativa kvinnor


Foto: Pernilla


Sedan jag började blogga har jag mött så många kreativa människor..kreativa och duktiga kvinnor får jag nog säga. Tjejer som vågar och lever sin dröm! Pernilla är en av dem. Hon bor i Mjölby, har sin egen atelje och lever på konsten. Å vad jag får energi av dessa människor, som vågar göra något av sitt liv och inte bara drömmer. Alla dessa tjejer är mina förebilder.

I detta vackra hus blir det repotage i sommar! Tänk er att styla den verandan..finns två lika vackra:)  med sommar och fika..mmm..längtar!

Kram Lotta

6 kommentarer:

Hildas hem sa...

Det är fantastiskt med alla dessa kreativa människor! :)

Vilken underbar veranda!

Ha en härlig och solig söndag!
Kram Sofia

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Önskar jag var en av dom kvinnorna, som vågade leva ut min dröm. Men det kanske kommer med åldern det också, som så mycket annat gott. :))

Vilket underbart hus!!
Ha en skön söndag. :)

Hanna sa...

Underbart med all kreativitet.
Kram
Hanna

Lövkojan sa...

Vad härligt att våga ta språnget!! Jag hoppas själv kunna göra det med tiden med mina trasmattor:) Alla de som lyckas och allra helst du är en stor inspiration att kunna tro på sig själv.

Ser fram emot att se den verandan :)

Kram Marie-Louise

Vit dröm sa...

Den där verandan är ju underbar! Förstår att du längtar efter att styla den :)
Ha en fortsatt skön söndag bästa Lotta!
Kramar Anna

Hanna sa...

underbart med alla människor som vågar satsa på det de vill och jag tycker faktiskt att du också VÅGAR.
kram