tisdag 1 februari 2011

Sjukstuga


First aid Koffert, handdukar Lexington

Idag är jag hemma med sjuk dotter..feber, ont i halsen och en massa snor:) bara att göra något bra av dagen. Längtar inte efter att vara hemma med sjuka barn direkt..vi varit sjuka tillräckligt. Men vad gör man.

Ha det gott alla vänner. Jag har sagt det förr, jag har tyvärr ingen tid att skriva tillbaka till er alla..men ni är som riktigt goa vänner. Jag bjuder istället på inlägg så ofta jag kan. Ha en bra dag!

Kram Lotta

5 kommentarer:

Mina drömmars hus sa...

Inte sjuka nu igen!!!
Hon får krya på sig snabbt
Ni kanske kan hitta på något trevligt om hon orkar.
Kram
AC

Ida -www.lippstick.se sa...

Hoppas hon kryar på sig snabbt!
/ Kram Ida-www.lippstick.se

Hilde sa...

Håper datteren snart blir bedre. Jeg er også hjemme med sykt barn - vond hals og feber på 5. dagen... Håper jentene våre kryer på sig!
Hilde

Hilde sa...

Håper datteren snart blir bedre. Jeg er også hjemme med sykt barn - vond hals og feber på 5. dagen... Håper jentene våre kryer på sig!
Hilde

LOTTAS HOME sa...

Nej, vilken otur, eländiga baciller...
Hoppas att hon snart kryar på sig!
Nu får våren komma så vi slipper alla sjukdomar.
Ha det så bra ni kan!
Kram Lotta