söndag 27 mars 2011

Doften av citronträd





Har ni sett vad fint vårt citronträdblommar. Det ger en underbar lukt i hela tvättstugan. Har fått hem ytterligare fina korgar från Louise Interiör till walk in closet..jag gillar fin förvaring..även om min man undrar vart alla korgar ska stå:)




Korgar Louise Interiör, Lilla villa vita, tvättunnor & hylla Ikea,

I veckan så var det helt tomt i tvättkorgarna på tvätt och heller ingen stryktvätt. Det är mycket roligare att tvätta nu när man har det så fint...kan inte påminna mig att det förkommit åren innan när tvättstugan låg på övervåningen.

Ha en bra dag alla fina!
Kram Lotta

8 kommentarer:

Mina drömmars hus sa...

När det gäller kommentarer så tror jag att alla vill ha besökare och kommentarer oavsett om bloggen är ny eller har funnits länge.
Om jag går till mig själv, så blir jag överlycklig för dom som besöker bloggen. Om ingen hade tid att besöka den eller kommentera vore det tråkigt.
Fast alla gör naturligtvis som dom själva vill.
Kram och ha en skön dag.
AC

Linda sa...

Som alltid har du ljuvliga bilder på din blogg, så fina och inspirerande!!! Din tvättstuga är som en dröm, och korgarna bara så snygga!!!
Kram, Linda

Life Of An Angel sa...

Vilken fin tvättstuga! Hade min sett ut sån hade nog mina tvättkorgar också stått tomma :-D Men vi håller på och fixar ordning så snart så.... :-D

Hoppas du får en toppendag detta årets allra första dag med sommartid

Susanne sa...

Härligt citronträd och fina bilder ;)) Jag skulle vilja ha min tvättstuga nära köket istället för källaren som det är nu....ser ut för jämnan ;(
/susanne

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Härligt att ha en sån fin tvättstuga. :) Ha en härlig söndag. :)

HOUSE OF SVEA sa...

Så fina bilder!
Jag skulle tvätta hela tiden om jag hade en sådan fin tvättstuga =)

Hur övervintrar du ditt citronträd? Hur ska man sköta dem?

Jag är så sugen på ett förstår du... men vågar inte riktigt.

Kramar!

Maleviks Rosenträdgård sa...

Hej Lotta
Vad UNDERBART med ett citrusträd....det luktar sååååå gott :)

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

Fortsätter...redan 70fina bloggar
VÄLKOMMEN :)
Håkan

Livet på landet sa...

Kan tänka mig att det doftar ljuvligt!

Kram Helena