tisdag 21 juni 2011

Fotovän




Idag har Cecilia varit här, min fotovän hennes hemsida hittar du här (bilden är redigerad av henne) . Vi har pratat om våra jobb, vad man ka bli bättre på osv. Cecilia är mycket duktigare på photoshop än mig och jag behöver ett bättre arbetsflöde. På några timmar med henne har jag lärt mig massor. Jag delar med mig av mina inredningstips och hur man säljer reportage..det går framåt för oss båda. Cecilia har fått sälja till Lantliv efter lite tips av mig.

Idag har jag fått sälja reportaget hemma hos Pernilla , till Norsk Ukeblad tillsammans med min skribent som också heter Pernilla..så det rullar på..Så himla kul!


Kram Lotta

6 kommentarer:

Fotograf Cecilia sa...

Tack söta Lotta. Det var en fin kväll :)

Casa la Lotta sa...

Vilken fin blogg jag hamnade på! Hit återkommer jag gärna, helt i min smak!
//Lotta

Mys och hemtrevnad sa...

Vad bra att ni kan peppa varandra...kramis semlan

Suz sa...

Hej Lotta
Stort fan av din blogg:) Den är jättefin och du är en av dem som inspirerat mig att också börja blogga. Njuter av dina vackra bilder och ditt mod att våga satsa på det du vill göra! Så kul att det går framåt, önskar dig stort lycka till!
Suzann

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Vilken ljuvlig blogg... :) kommer läggas på bloglovin!!!



Kan DU hjälpa oss lite fort??
Gilla denna butik på FB + bilden i deras logg på min sons Får... ?

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150225995202491&set=o.134948459896859&type=1&theater

Priset är en Sulkybarnvagn, så vi vill gärna vinna!
Har legat 1a i över en vecka, men nu har en gått om mig stort. Behöver alla röster jag kan få...

Länkar alla i min blogg som gillat våran bild!
Skulle uppskattas enormt, snälla snälla :)

Gabriella sa...

kul att vara så duktiga som ni är och kan ha "hobby" med inkomster fast jag förstår att det ligger mycket slit och tandagnissel bakom..det är verkligen inte lätt att ta kort. Kram och trevlig midsommar