tisdag 9 augusti 2011

Härlig kväll



Har haft en härlig kväll ute, älskar den höga luften...känner mig så lycklig. Tog min sons hand och gick till skogen en sväng och kom hem med 5 liter kantareller.

Imorgon har jag sovmorgon..härligt. Nu har jag börjat jobba 50 % i mitt företag vilket innebär att jag jobbar hemmifrån mycket. Har en massa jobb liggande som måste bli gjort. Härligt att kunna säga att september är fullbokad, lagom mycket att göra. Vill ha tid med barnen när de kommer hem från skolan. Ska bli så skönt att kunna ta emot dem i dörren när de kommer från skolan. Imorgon måste jag packa för Sundvall..wiee..

Kram Lotta

6 kommentarer:

Michaela sa...

Mysig bild & "Välkommen hit" till Sundsvall! =)

Johanna Stålros sa...

Åhh så mycket kärlek....kram Johanna

joanna:) sa...

Jak zawsze masz cudnie,pozdrawiam.

Anonym sa...

Ja välkommen till Sundsvall. Tänk att du kommer hit upp till oss! Ska bli spännande att se vad du och Hanna "kokar ihop". Antar att du passar på att träffa Lina på Nordljus också :-))

Lilla huset på prärien sa...

Härligt Lotta! Det kommer att gå jättebra! :)

Kram J

Norrfrids Eija sa...

Vålkommen hit upp! Det kommer att gå så bra, vad du än företar dig!
Eija