fredag 23 september 2011

Härlig fredag!


Skrivbord och korg Ikea, trämappar Louise interiör,
mugg Hem & Lycka, träkalender Country style, brevpress Koffert

Härlig fredag! Har varit ute och klippt gräs, ätit frukost kl 11 och fixat med reportage till Drömhem och trädgård från Hannas fina altan och uterum. Nu sitter jag med min nya hemsida...den kommer bli så bra.

En fråga till er som bildbehandlar..jag ska byta till Mac, frågan är vad..har fått en massa tips, men tar gärna emot fler inann jag bestämmer mig.

Ha en skön fredag, här ska ätas tapas och mysa framför tv:n, kanske hoppar i badet och sätter på bastun.

Kram Lotta

4 kommentarer:

Sara sa...

Låter mysigt,det står tapas på menyn här hemma ikväll också! Försöker komma på någon ny god rätt till kvällen :) Ha en skön helg. Sara

Dona blogg sa...

Så fint du får det på ditt kontor : )
Jag har en hel ateljé men sitter gärna i köket... Sån är jag - fast skönt är det att ha plats för sina prylar.

Fin fredag till dig!
Kram Pernilla

Hanna sa...

Ha en fin helg.
Kram
Hanna

mia sa...

hej lotta!

oj vad fräch det ser ut med alla nya grejor, förstår att du trivs och får energi.
Vad spännande att du fått lite sålt!!

Det är alltid lika roligt att titta in här och smittas av din envishet och beslutsamhet, det ger ju verkligen resultat i ditt fall.

ha en skön helg/ Mvh Mia