onsdag 5 oktober 2011

Mitt kontor


Kotorstavla Country style, ramar, stol och klocka Ikea,
krokar och bokstav Louise interiör, vas och kruka Hemlängtan

Nu kan jag visa de första bilderna från i stort sett ett färdigt kontor. Ni kanske sett det på tv, men då var inga tavlor uppe. Jag är supernöjd och det är dags att fylla ramarna med fina motiv. Jag tycker också att Light and space färg från Nordsjö kan leva upp till att det blir ljust, färgen ger ett fint ljust sken över hela rummet....rena terapin att vistas här inne. 

Idag har jag fått mycket gjort, min fina vän och kollega Kristin har varit här och vi har fotat mitt badrum och så har jag skickat Spanienbilder till Aftonbladet och nu är det möte på barnens skola.

Dags att säga hej..ha en bra dag!

Kram Lotta

20 kommentarer:

Vita Hemligheter sa...

Såg det på tv, det är verkligen jättefint..tavlorna blev kanon som allt annat:)
Trevlig kväll!
Kram Emma

Lotta sa...

Jätte fint kontor, vi ska fixa till våra i vinter så jag behöver din fina inspiration! Tv reportaget var bra! Lycka till.

Tess - Fröken Fjäril sa...

Vilket härligt kontor.

Thess sa...

Å vad fint kontoret blev,måste vara jätte kul att få inreda något som man inte gör i vanliga fall.Kram Thess.

Lilla Majken sa...

Skönt med ett snyggt kontor!

Ha en fin kväll!! Kram Therese

Victoria @ MY HAPPY HOME sa...

Verkligen snyggt!
Det blir en inspirationsbild hos mig!
Kram

Anonym sa...

Vilket tjusigt kontor!!! Vill gärna kommentera ditt förra inlägg om julbord,kanonbra idé. Helt rätt att julen är till för att umgås med de sina, bara vara tillsammans.P.S Du var jättebra i tv,som om du aldrig skulle gjort nåt annat! Kram RITA

Anonym sa...

Snyggt kontor! Älskar klockan, jag har en likadan!
Kram Mia

Elisabet sa...

Vackert!

Catharina sa...

Jättefint, vill oxå ha så där fint på mitt kontor! Kram Catta

underbarahem sa...

Vilket jättefint kontor...

Kram Birgitta

Sommerjenten sa...

Kjempenydelig! For en fin blogg!

Klem Lene :)

Stjärnor & Champagne sa...

Lotta potta, urfint p&k

Kamomilla sa...

Superfint! Jag gillar! Men undrar om det inte är svårt at redigera bilder när det blir för ljust? Jag brukar vara tvungen att dra ner en gardin om det är för ljust när jag ska redigera.
Hursomhelst så gillar jag ditt kontor skarpt!

♥ Fyra årstider sa...

Kamomilla, jag har svart rullgardin och morgonsol, så det är inte någon sol som lyser rakt in. Det har fubkat fint..

Kram Lotta

Maria sa...

Oj så fint! Visa upp vad du sätter i ramarna sen :)

Tony Malmqvist sa...

Hej! Upptäckte din blogg via länksajten: Toppblogg. Måste säga att jag är oerhört imponerad av din blogg, helt fantastisk!

Mitt gröna lilla rum sa...

Så snyggt det blev! Än en gång, så roligt att se dig live på tv.
H det så bra!

Anette sa...

Jättefint kontor och vilke bra reportage på TV!! Det ska du vara stolt över!
Jag själv bor i USA sedan 1991 och förstår precias vad du menar medn att i Sverige ska man inte vara "för bra"! Här är det helt tvärtom-alla säger "great job", "good for you", "keep up the good work". De vill verkligen att man ska lyckas och göra sitt bästa!
Det var bara mina 2 cents och jag ville bara skriva och säga hej och tack för en sån fin blogg och att det är så kul att läsa om svenskt liv när man bor en bit bort!

Milla sa...

Lotta, har du lust att visa hur det blev med skrivbordet du har med de vita bockarna? Jag lurar lite på dem. Ska ju precis göra om hela vårt allrum inkl min kontorshörna. Äntligen ska bruna skrivbordet sen 8-talet bort. Den fina office-tavlan står och väntar hemma på att komma upp på väggen och inspirera om dagarna! kram Milla