söndag 4 december 2011

Julpyntat i huset


Gardin Butik Stora holm, vas och kruka Hemlängtan,
tomte och ljuslykta House of Linnea, lampa butik i Tranås,
häst Louise interiör, mac och ipad Dialectbutiken i Linköping

Idag har vi julpyntat hela dagen....suck jag är redan trött på tomtar. Själv skulle jag nog kunna klara mig med bara mina Mailegtomtar, men barnen vill ha det som det alltid har varit. Nu är det tomtar här kan jag säga..hi,hi. För min del så är kontoret perfekt...vitt och så lite grönt och en stor tomte.

Har även jobbat mer med min mac idag, installerat program m.m. Det tar lite tid för mig innan jag kommer igång, jag kan inte lära mig saker om jag känner att jag har för mycket omkring mig. Jag fokuserar på en sak i taget. Nu så har jag faktiskt börjat förstå den här fina datorn genom att ge det lite tid. Tack till min vän och Dialectbutiken i Linköping för all hjälp!

Dags att laga mat, funderar på vad jag ska bjuda på när min kock har rymt..:)

Kram Lotta

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det är på ditt skrivbord/kontor. Rent, mailegtomte och njutbart. Där jobbar du säkert bra och får inspiration till alla dina fina reportage.
Jag håller med om tomtar! Jag har också mina/våra mailegtomtar framme och en del andra. En hel del får ligga kvar i sin låda den här julen. Men jag tycker också att så länge barnen är lite yngre ska man/de få ha kvar det som det brukar vara tycker jag. De har så många minnen med julen och även med en del pynt runt omkring dem tror jag. Det minns jag att jag själv hade också. Ett ex. är några gamla piprensartomtar som inte var så snygga kanske, men de skulle hänga längst ner i granen hemma hos mamma och pappa. Det var "synd" om dem annars tyckte jag.
Ha en riktigt skön söndagkväll!
Kram /Jeanette H.

Stjärnor & Champagne sa...

Haha färdigpyntat sweetie:)Tack själv:):) Hör av mig imorgon, skall kolla lite med Tobias angående det du vill veta.
P&K

Channal sa...

mysigt... men mina tomtar får vänta till 4:e advent! Kram Anna

Lussan sa...

Gott att höra att någon är snabbare fram med tomtarna än mig, här får de vänta tills lucia.

En trogen besökare/Kram Lussan