tisdag 3 januari 2012

Semester


Älskar min julklapp till mig själv
Lakan och kuddar Nordljus och Hemlängtan

Har sett att fler och fler tagit bort julen, själv så väntar jag till söndag då ska julen bort. Skulle gärna se att det kom lite snö för att få lite vinterstämning.

Den här veckan har jag semester, idag har jag i och för sig jobbat heldag på förskolan, men de andra dagarna är jag med barnen här hemma. Så det blir lite si och så med uppdateringar, för vi vill både vara hemma och hitta på roliga saker. Egentligen borde jag jobba lite på dagarna för 8 reportage ska levereras denna månad och så redigera bröllopsbilder....jag är stolt så jag spricker..hi.hi.  Det har vi firat här hemma med något nytt till familjen, mer om det senare..än så länge är det en hemlis..:)

Hoppas ni har det bra där ute, här är det som sagt lungt och jag väntar med att vårinpiration, nya blommor osv..jag längtar fortfarande efter snö. Jag vill inte rusa framåt...bara få leva lite här och nu

Kram Lotta

6 kommentarer:

INNENANSICHTEN sa...

Hey!
Det är mitt problem ... jag också Presche alltid förr. Jag drömmer redan om vårblommor, och jag har redan köpt en trädgård tidskrift. Och det har inte ens snöat här ...
Den sängkläder ser bra ut, fin och fräsch!
Kram,
Uschi

Gabriella sa...

visst är det ljuvligt att få vara hemma med barnen och mysa, känns lyxigt att ha semester fast detär mitt i vintern och vi tar faktiskt bara dagen som den kommer här på dunderbo. Gratulerar till alla dina 8 uppdrag=)
Kramizar

De små øyeblikk sa...

Hei på deg Lotta :) Og riktig godt nyttår! Her venter jeg også på litt snø!! De blir så rent og pent OG lyst! Men ute blåser og regner det mye... :( Så fint med hvitt og blått! Kos deg masse med ditt semester. Klem Kjersti

Harpa Jónsdóttir sa...

Mycket vackert!

Titta in hos Thess sa...

Åå vad härligt med en liten "hemlis".
Och stolt ska du vara vännen min,så mycket du bara orkar.
Här hemma bakas det idag,det är min avkoppling =)

Kram Thess

annas paraply sa...

Åh vilka fina lakan och kuddar, härlig julklapp att ge sig själv! God fortsättning till dig!