torsdag 9 februari 2012

Besök av mig?


Nu är det nästan klart att i mitten av april får jag tjänstledigt...tjohooo vad spännande! Jag läääängtar..men vad det kommer bli konstigt att få planera dagarna som man vill. Jag drömmer om en massa roliga reportage jag vill göra.

Så nu önskar jag reportage av alla de sorter och nu har jag tid. Kom igen nu och tipsa mig...finns det fina trädgårdar, växthus, hem, företag på landet, har du något speciellt intresse att lyfta fram, lantbruk, bor vid vattnet osv. Jag kommer resa i hela Sverige.

I vår söker jag trädgårdar när äppleträden slår ut, när rosorna blommor som mest, odling, sommarstugor, livet på landet osv...jag hjälper till att styla och fotar och så har vi en härlig dag tillsammans. Ingen trädgård eller hem behöver vara helt klart.


Maila mig så kanske det blir du som jag besöker för er reportage. Skicka gärna med några bilder

Tusen tack för alla mail som trillar in, jag svarar er alla framöver..så kul!


Kram Lotta

12 kommentarer:

PERNILLA sa...

Grattis !! vad kul ....Kram från Göteborg

mariaemb. sa...

Det låter verkligen helt fantastiskt rolig! GRATTIS!

Kram Maria

Johanna Stålros sa...

Åhh så roligt, ska bli kul för oss oxå att följa;) kram

Rut och Signe sa...

Toppen! Vilket härligt jobb du kommer att ha framöver. Lycka till!

Kram Marie

Titta in hos Thess sa...

Hej hopp!
Hoppas att ni hade en mysig middag i går kväll.
Du är alltid välkommen ut till kolonin,där finns både äppelträd,rosor och vatten 50 m från staketet,det är bara att säga till,vore riktigt kul =)
Tänk att få styra helt och hållet över sin egen tid.....så underbart!!
Hoppas du får en skön kväll.

Kram Thess

Fru Sederblad sa...

Åh, vad roligt! Stort, stort grattis och lycka till! Och som sagt, hit är du alltid välkommen. Speciellt när syrenerna blommar i hönsgårdarna ;-).

Ullis sa...

Så spännande! Ser fram emot att få se dina reportage!
Ullis

Bellevuegård sa...

Vad skönt med tjänstledigt. Ska bli spännande att läsa dina reportage...

Linda

Agnes sa...

Hoppas att du kommet till Öland och köksträdgården. Kram Agnes

Cajsas Faster sa...

Jag vet några jag tycker skulle passa för reportage, ska kolla med dem:)

Trevlig helg, Marie

Hemmafrun sa...

Hej! Jag bor i en otroligt vacker by med Gutefår, sjöar, berg och skog. Min granne har en fin trädgård också! Ja, jag gillar min trädgård också, men den är ju inte vad den skulle kunna vara än. Men jag kommer ha vita kaninungar med röda ögon iallafall!

Jag tycker det är så vackert här i början på juni, när alla häggar doftar.. Men. Här är det alltid vackert.

Välkommen Till oss om du vill!

Carolina sa...

Grattis!

Här kommer tips på ställe att besöka

http://www.aplagarden.com/

Kram

Carolina