onsdag 15 februari 2012

Styla och fotografera inglasad balkong


Foto Anna Kvarnström

Nu mina vänner är det snabba puckar:) Jag har fått i uppdrag av en trädgårdstidning att fota och styla en inglasad balkong i vårskrud...senast nästa söndag ( 26/2 2012 ) Så är det någon som sitter på en sådan med lite blommor så maila gärna mig så kanske du och din balkong blir ett reportage.

Jag har med mig blommor och en del rekvisita så det behöver du inte tänka på. Du ska bara medverka med ditt glada leende och få träffa mig ..hi,hi. Jag utgår från Östergötland, så gärna här om det finns möjlighet. Men jag tar emot alla tips, senast fredag den 17/2 vill jag ha in ditt förslag.

Alla förslag mottages, den balkong vi bokat var lite liten..så gärna fler tips!

Kram Lotta

10 kommentarer:

Torparlycka sa...

Ska bli kul att se färdig repotage =) Äger ingen balkong alls, tyvärr ! Kram a

Anonym sa...

Så himla kul att det går så bra för dig! Du är verkligen jätte duktig! Det är alltid så kul att läsa din fina blogg o se dina vackra bilder varje dag!
Kram Cessan <3

Maria sa...

Hoppas det dyker upp någon med en pensionärskuvös! ;)

KRAMAR

Rosalies Träume sa...

Ich habe einen schönen garten, aber leider ist das jetzt nichts bei dem Wetter zum fotografieren.
Liebe Rosaliegrüße∙∙♥♥∙∙

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh varför bor inte jag närmare dig så jag hade kunnat få ett besök av dig underbara Lotta. Här i norr hade det nog i alla fall inte varit någon hit att göra ett vår reportage...snön vräker ner och graderna ska vi inte ens tala om.
Lycka till och hoppas du får napp.
Kram Theres

Helena i Ljungsbro sa...

Har bara ett inglasat uterum med blommande apelsinträd....

Hanna sa...

Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Photo by Maria sa...

Vad roligt, och snabbt fick du till en balkong med =)

Kram Mia

terese sa...

Du har så otroligt fin blogg! Man blir glad av den! :) Kram

Gabriella sa...

Åh så fin du är, gillar din tjusiga sjal!=)