måndag 19 mars 2012

Birka Paradise


Alla bilder från mobilen...

Jag vad ska man säga om att åka båt på Birka Paradise. 


Rummet var helt okej...vi fick plats och hade det skoj:)


Massor av god mat som ingick i priset på vägen dit och efterrätter...jag som älskar efterrätter.


Dagen där på åt vi på restaurangen.


Spaavdelningen köpte vi till 2 timmar..med bland annat utomhusjazzuci. Det var det bästa på hela resan.


Så drack vi goda drinkar....



...och var snygga fast vi somnade redan kl 22.

Om man säger så här..det var toppen att åka kryssning, inget jag längtar efter att göra igen, men helt okej att göra någon gång då och då. Maten var god, det fanns bad osv och min dotter älskade det! Pappa och son var på teater, restaurang och sov på hotell så de hade också en kul kväll de med. Nästa gång vill jag ta med min son på en resa, nu skulle det vara roligt att göra något med bara honom. Men det får bli en annan gång...

Tack snälla pappa för julklappen ( jag vet du läser här varje dag) , en upplevelse var den bästa julklappen!

Kram Lotta

2 kommentarer:

Annica sa...

hallå där, ni ser ut att ha haft en supermysig resa...vad fina ni är! Din dotter ser precis ut som dig, framförallt när du var yngre....lika vacker.

kramis *kusin*

Lena på kryssning sa...

Såg ut som en mysig kryssning:-)