fredag 9 mars 2012

Full rulle



Hoppsan igår var det full rulle med en massa jobb på förskolan ( alla samtal m.m innan jag slutar) och så hämtade vi hem vår nya fina bil, samt att min man fyllde år ..som jag inte hann att fira. Så det kompenseras idag med att min man slutar tidigt och vi har en hel helg tillsammans. Här har "gubben" fyllt år och sonen snart fyller så i helgen blir det kalas för hela slanten.

Förr var jag en planeringsmänniska med krav och listor, nu lever jag mer i stunden...så städa och handla m.m det blir som det blir. Vi är två i den här familjen som hjälps åt så det ordnar sig alltid. God mat ska bjudas på och barnen ska klippa håret m.m. Tid är det enda jag har sägs det så nu ska jag fånga dagen istället för att sitta här:)

Ha en fin helg!
Kram Lotta

7 kommentarer:

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Fånga på!!! Njut av helgen!!!
Vi ska ut på en lite tur och bo på hotell en natt! Kram!

Vita Hemligheter sa...

Önskar dig en trevlig fredag och helg:)
Kram Emma

Titta in hos Thess sa...

Gubben din och jag fyller tydligen på samma dag så här hemma blir det oxå kalas i helgen =)
Hoppas bara dotterns feber försvinner tills dess.
Ha en toppen skön helg.

Kram Thess

mitt liv som jag sa...

Åh, vad roligt med ny bil!
Låter verkligen som att du lyckas bra med att leva här och nu, härligt :). Själv har jag en bit kvar men jag känner att processen i alla fall har börjat :).
Ha en toppenbra dag!
Kram Jennifer

Lo sa...

Låter härligt! Möt dagen =)
Lo

Hemma på Sjuan sa...

Här firar vi oxå i mars. Sonen fyllde nyligen o jag firar idag :)
Ha nu en riktigt lugn (förutom kalaset...) o skön helg!
Kram Suss

Gabriella sa...

Låter som en fin helg!
Det är svårt att leva i nuet ibland men verkligen något att eftersträva. Listor o att hinna måsten känns bekant men jag försöker skära ned på sånt=)
Trevlig helg!