torsdag 22 mars 2012

Vårens outfit



Jacka Dobber MQ, väska Åhlens och skor Scorett


Har ni sett vad snygg jag ska bli i vår. Det här är Lotta, älskar denna stil. Stilrent och enkelt.


Idag var jag i Linköping en sväng för att leta ny skidjacka...men det fanns ju ingen så istället blev det vårjacka och vårskor. Handlade två till jättefina och sköna vårskor men de får ni se annan dag.


Vilket väder vi har! Kan man göra annat än älska livet när det är fullt med snödroppar och krokus i trädgården.

Ha det så bra
Kram Lotta

16 kommentarer:

Karolina sa...

SUPERSNYGGT!!! Älskar väskan...

Min lantliga dröm sa...

Hej

Jag kör också på marinblått och cognacfärgat i vår helst med vitt till, funkar alltid :)

ha det gott!
Kram Ulrika

Titta in hos Thess sa...

Gud i himmelen vad snygg du kommer bli =)
Skorna är såååå snygga.
Hoppas du hade en fin dag i stortaden.Själv låg jag i trädgårdsföreningen och är lite lätt rosa för tillfället =)

Kram Thess

Anonym sa...

Snyggt!!!
/Jeanette H.

Johanna Stålros sa...

Jag kör oxå marinblå jacka;) Fin fina saker! Kram

Alexandra sa...

Klickade in på din blogg idag av ren slump. Älskar den! Den kommer läsas i fortsättningen. Så mycket fina bilder!
Kram

Cattis sa...

Snyggt! Jag gillar verkligen skorna.

Cattis

Coolaannna sa...

Nu får du nog räkna med busvisslingarna Lotta!

Kram och en fin helg!

// Anna

Coolaannna sa...

Nu får du nog räkna med busvisslingarna Lotta!

Kram och en fin helg!

// Anna

alegni sa...

jag gillar allt!

Suz sa...

Supersnyggt! Gillar också det här stilrena, det är så snyggt som det är och ändå lätt att blanda in lite småromantiskt om man vill.
Och så lustigt, de där skorna stod jag och höll i på Scorett i Ystad i onsdags :) Jättesnygga!
Ha en trevlig helg!
Kram Suz

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så fin du ska bli..härligt då man får handla vårkläder..me♥
ha nu en härlig helg!
Kram Gabriella

Anonym sa...

Super fint!Härlig inspiration till egna vårkläder...Det är alltid lika härligt att kika in hos dig!Underbara bilder som alltid...

mitt liv som jag sa...

Snyggelisnyggt! Gillar också den stilen :). Kram Jennifer

mammaxtre sa...

Den jackan klämde jag på i förrgår :-)

Trevlig kväll

Familjen R sa...

Hej hej!
Ett litet tips, om du letar skidjacka och om jag minns rätt att ni brukar åka till Sälen? Här har reorna startats för fullt och det finns massor med skidkläder kvar. Iallalfall änsålänge ;)
H/Malin=året runt Sälen bo ;)