fredagen den 20:e april 2012

Lyckliga Lotta trotsar Jante


Foto Anna Kvarnström

Som många av er uppmärksammat så finns det en artikel ute nu om vägval i livet. Det jag inte visste när jag blev tillfrågad var att den visas i i stort sett hela Skåne, Småland, Halland, Blekinge, Östergötland osv. Det står så gulligt att jag går ute och skrotar i stövlar och det gör jag ju ganska ofta, men för det mesta lite annat också:)


Om du inte har tidningen så kan du läsa den här sidan 4 HÄR

Kram Lotta

6 kommentarer:

Vita Hemligheter sa...

Önskar dig en riktigt härlig fredag och trevlig helg!
Kram Emma

Emelie sa...

Det var tack vare denna artikel som jag hittade hit :)
Blev oerhört inspirerad av din blogg så jag kommer bli en trogen läsare!
Hälsningar Emelie i Skåne

Suz sa...

Jodå, vi har läst den i Skåne och jag funderade också över den där meningen ... att du går omkring och skrotar i stövlar ... jag har allt fått intrycket att det handlar om lite mer jobb än så ;)
Blev dock glatt överraskad av att se dig i vårt Lokalblad!
Ha en go helg och städningen är det ju ingen som stjäl från en precis!
Kram Suz

Anonym sa...

va snyggt!!nya fräscha bänkskivor!!Superfint:)
Nu Freeeedagsmys i nya soffan, invigning!
Ann-Sofie

lindopz sa...

Jag läste denna fina artikel i morse vid frukostbordet.
Blev så glad att det är någon som vågar satsa på sig själv.

Anonym sa...

Läste artikeln o blev nyfiken på bloggen. fina bilder o kloka ord