lördag 21 april 2012

Nu har jag en hall igen...


Barnens klädskåp med ytterkläder och byrån Ikea,

Tjohoo vad jag är glad! Jag har fått en hall igen. Samma möbler som innan, men nu syns sakerna bättre mot den vita färgen. 



Matta Hemlängtan, ljusstakar och spegel Louise interiör


Min man som är fotbollstränare är på läger med mina barn och 23 andra ungar så jag utnyttjar tillfället att röja, rensa och städa här hemma. När han får tid ska det byggas platsbyggd förvaring här. Kommer bli superfint!



All färg Nordsjö




Här ska målas skoställ svart m.m , sättas upp tavlor m.m och så ska jag känna in lite vad som ska upp på väggarna. Gillar ljuset och att det är enkelt och stilrent. Bäst att sätta fart innan de dyker in i dörren...

Kram Lotta

22 kommentarer:

Anna Truelsen sa...

Jätte fint Lotta!
Kram

Frostrosor sa...

Åh, så ljust och härligt det blev!

Ulrika L sa...

Väääldigt fint!! Tänk vad lite färg kan göra. Nu blev jag inspirerad till att måla om lite här hemma. Kram och ha en bra rensa/städahelg <3

Vitaboet sa...

omg så fint!!!

Förstår va lycklig du måste va att allt börjar bli klart, och det roligaste e ju pysslet efteråt:).

Ha en fin dag Lotta!

Kramis

annemor sa...

Det var en veldig fin hall! Fin blogg du har ,titter ofte innom :)

Fin dag til deg!

Klem :)

LissAnna sa...

Verkligen fint.:-)

Camilla.L sa...

Så fint med allt det vita.
Härligt att förnya och fräcsha till det i sitt hem.
Du har så fint och mysigt och tar så fina bilder.
Skönt att få lite tid att röja och plocka medans "gubben" är borta kan jag tro. Brukar tycka att det är ganska skönt att få fixa sånt i lugn och ro =)
Kram!

Grodmamman sa...

Vilket lyft det blev, verkligen jätte fint!:)
Kram

Anonym sa...

Ny blev jag ännu mer sugen på att måla vårar kökstak helt vitt, just nu är det vitlaserat

Anonym sa...

Sååå fint det blev Lotta!!! Älskar oxå vitt och fick lagt nytt vitt golv på hela bottenvåningen förra veckan till våra vita väggar, vilket lyft! :) Många har undrat om det blir bra med så mycket vitt... Men resultatet blev kanon! Sen kan man inreda med vilken färg som helst efter säsong, tycke eller smak :) Älskar din vita trappa <3
Njut av helgen!
Kram Cessan <3

Anonym sa...

Hej Lotta!
Mysig blogg du har! Var inte så längesen jag var in hit första gången. En fråga: Vad har du målat trappen i för färg, så att den håller? Jag målade köksbordet vitt men det blev inte bra. Det dröjde inte länge förrän det skavdes av och blev framförallt fläckar på som inte gick bort. Härligt att se att du "vågar" ha helvitt! Lycka till!
/sexbarnsmamman

Lärarbostaden i grönskan sa...

Vilken underbar hall du har! Verkligen fräsch och hemtrevlig!

Kram Amanda

Mys och hemtrevnad sa...

jättefint! du missar väl inte utlottningen hos mig?

Emmas inne och ute sa...

Vilken jättehärlig hall!!

Kram Enma

Emmas inne och ute sa...

Vilken jättehärlig hall!!

Kram Enma

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så vackert som jag även sa igår ;)
Ha nu en härlig söndag
Kram gabriella
Pst! gå gärna in och var med på min utlottning av spa produkter från våran lokala fabrik..

Mimmi sa...

Vilken mysig blogg du har! Mycket härlig inspiration :) Kram

Lena sa...

Snyggt!!!! Lotta du har en härlig o varm inredningsstil!

Ha en fortsatt trevlig söndag!


Lena

Vita Hemligheter sa...

Så fint du har fått det Lotta och så skönt att ha en stor härlig hall. Vår hall rymmer knappt en person, det är smått kaotiskt när två vuxna, två barn och en hund är där ute samtidigt:)
Kram Emma

Härligt hemma sa...

Vad snyggt det blir :)). Så underbart kul att få inreda det hela :)).
Många kramar Madeleine

mitt liv som jag sa...

Och så fin den blev, hallen, fantastisk! Hoppas helgen varit bra och ha en bra måndag. Kram Jennifer

Camilla Lensgård / CR Måleri AB sa...

Hej!
Som målare ger jag tummen upp för att din målare målade med nordsjös produkter!! ;-)

Jättefint blev det!!!
Kram