tisdag 10 april 2012

Trädgårdsredskap


Trädgårdspysslet stannade av här hemma. I påsk hade vi helt plötsligt flera centimeter snö, men nu är jag redo. Trädgårdsredskap på rea hos Hemlängtan blir perfekta till våren. Stabila och bra grejer...tokgillar dom!



Jag är så himla glad, fylld av energi och glädje och ser fram emot den här våren. Jag älskar att följa årstiderna, kunna gå i hagen och känna hur naturen rör om i hjärtat. Att leva nära naturen är balsam för själen för mig. Det är gratis terapi på hög nivå:)

Ha en härlig dag!

Kram Lotta

9 kommentarer:

Karin sa...

Ja och varje årstid har sin charm och man gillar dem på olika sätt, skulle inte vilja vara utan årstidernas växlingar.

Flickorna i Mellby sa...

Det är viktigt att kunna längta till något och när det väl kommer till en, ha förmågan att njuta av det!
Fortsatt härlig dag till dig
Ann

VARDAGSLYCKA sa...

En riktigt sann reflektion, Lotta!!
Jag suckar aldrig över väder o vind - man får anpassa sysslorna eft det!
Kram Lisette

Ninni sa...

Ja tänk om vi inte hade årstiderna, omväxling förnöjer:)
/Ninni

Lilla Kråkan sa...

Nu längtar jag också till våren/ sommaren när jag ser dina trädgårdsbilder. Jag känner mig aldrig så kravlös och avslappnad som när jag sitter och påtar i mitt lilla land.

Anette svammlar sa...

Ja, jag håller med dig, naturen är terapi, det är underbart att kunna njuta av den.

Ha det gott!

Blåbärs och smultronstället sa...

Vad härligt du skriver, Lotta!
Njut av livet!
Kram Susanne

Birgittha sa...

Hej Lotta! Ja, visst är det härligt med våren! Ska ut och gå en skogsrunda med hunden sen bara måste jag ut och kolla lite i landen, sen blir det en runda till jobbet igen för lite lärarutbildning i data!
kram Birgittha

Josefine-Elvine sa...

Åhh det låter precis som här i Finland.. Hela påsken har snöat bort. Nu börjar man äntligen se lite av marken igen :) Härligt! Snaaart är det vår! Ha en trevlig kväll! Kram Josefine