fredag 20 april 2012

Vitt golv


Färg Nordsjö

Om man skulle orka att städa lite....här är det vitt på golvet i hallen. Gillar det och skitigt kommer det bli :) Det som först ska fixas här hemma är inköp av garderob, bygga förvaring där nere där man ska hänga av sig kläder och bygga räcke. 




...men jag är inte värst sugen på att städa..jag sätter på lite musik och rockar loss så kanske jag kommer igång. Nu är det klart med målning så det är bara att fundera på inredning ...och det är kul!

Fredagskram till er ...Lotta




12 kommentarer:

Lövkojan sa...

Läckert med vit trappa och vitt golv!! Vi ska faktiskt göra om våra mörka golv också, de är helt omöjliga att hålla snygga, allt syns på mörkt, så in med mer vitt :)
Lycka till med piffet, kram Marie-Louise

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Hej på dig=)
Va fint det blir. Härlig artikel om dig jag fick läsa. Jante hit och dit ibland måste man få tycka att det man gör helt enkelt är jäkligt bra=)för så är det väl för oss alla att i mångt och mycket så
ska vi vara lite mer stolta över oss själv än vad man vågar visa tycker jag..
ha nu en superb helg med mycket familjemys--
kram Gabriella

Lenas trädgård sa...

Snyggt med vitt1 vår trappa är ju nu vitmålad, snyggt, men vad allt syns! Katternas framfart t ex! Precis som på svart...Så det snygga går före det praktiska - många gånger!
kram på dej! Lena

Millamolla sa...

Åhh vad snyggt det blir!

La Dolce Vita -vardag när det är som bäst! sa...

Så fint det blir. Älskar vita golv!
Ska ni måla alla era golv vita?
Vi håller på och bygger ut och har lagt in plankgolv som ska bli vita. Gamla laminatgolv ska också bytas ut mot plankgolv. Frågan är bara HUR vita vi vågar göra dem?

Kram Caroline

Titta in hos Thess sa...

Vad skönt att det börjar bli klart och att bara ha det roliga "piffet" kvar =)
Och fint blir det oxå.
Fint repotage om dig =)

Vilket ställe du var på på Öland,vilken butik!!!förstår att du dog lite grann.
Hoppas att du har en riktigt skön kväll.

Kram Thess

ann sa...

iiiih det var vist godt jeg fandt din blogg...hvidt hvidt hvidt - så herligt. jeg er i gang med at få et gammelt tæppe af vores trappe, så den kan blive piftet op...og ja - den skal vist være hvid :D

mammaxtre sa...

Vitt är väldigt trevligt, värt städningen som kommer som ett brev på posten :-)

Ha det gott

blomsterdesign sa...

Det är snyggt med vita golv och vit trappa. Jag målade om vår trappa i januari i år. det blev väldigt fint. Man får städa lite oftare men vad gör det när man får ha den vit. Trevlig helg! / Therese

Anci sa...

Snyggt med det vita ! Det kan hjälpa att rocka loss :)

Kram
Anci

Jenny sa...

Mmm, vad vitt och fint! Jag är så tacksam att jag dammsög och torkade golv igår kväll fast jag var trött som en giraff. Då kan jag göra annat idag, tex ... sitta här och dregla på en massa bloggar :)))

Trevlig helg, kram
Jenny

Limetwig sa...

Hoppas du rockade loss ordentligt, underlättar alltid! Inreda låter kul :) Jag skånetipsade dig igår om en massa ställen på fb och jag tror verkligen att du kommer gilla Slogstorps gamla skola (old school) som ligger vägg i vägg med Qvesarum Byggnadsvård, dessa ligger desutom inte långt ifrån Löddeköpinge. Hoppas du får en skön helg! Ha det bäst, Åse!