fredag 20 juli 2012

Lantligt sovrum


Säng Mio, matta Hemlängtan

Nu har vi äntligen våra vita möbler till sovrummet kommit. Mycket finare med vitt tycker jag, det blir så ljust.




Nu saknar jag nattduksbord, lampor och tavlor m.m men det är ingen brådska. Jag tänker inte handla förrän jag vet säkert vad jag vill ha. Hellre vänta och få det man önskar. Min man han tycker också det blev ljusare, även om han inte tycker det spelar så stor roll med ek eller vitt. Han är snäll som låter mig göra om så länge jag betalar.

På väggen till höger som ni inte ser på bild ska det inhandlas ett litet skrivbord, där vill jag kunna ha dator så man slipper springa omkring med den bärbara överallt. Så ska jag byta knopparna till några andra jag sett.


Byrå Mio , blomma Orkide Kingstonhouse





Stol Mio, lampa Ullared, väska från Spanien


Nu är det dags att hoppa i duschen, ikväll kommer våra grannar ner ( min gamla klasskompis som bor granne och lika gammal som mig, med man och tre tonåringar) . Vi ska grilla hamburgare och bli lagom runda under fötterna. 

Älskar semester, det är så härligt när alla är hemma och man får uppe sent på kvällarna.

Kram Lotta

20 kommentarer:

Fotograf Cecilia Möller sa...

Superfint! Det vill jag se live snart. Puss

Grodmamman sa...

Fint det blev även om jag tyckte ni hade det fint innan också. Jag gillar ju ek som kontrast mot det vita.
Kram

Smultron på ett strå sa...

Vad fint det blev! Hoppas att ni får en trevlig kväll! //kram maria

Sofi sa...

Så fint det blir!
Vitt är ju så snyggt och fräscht!

Ha en trevlig kväll!

Kram Sofi

Maria D sa...

Vet du om det här tävlingen? Du borde vara med! :D Såg det nyss på expressens hemsida och tänkte genast på ditt hem. Kram!

http://www.expressen.se/leva-och-bo/har-du-sveriges-charmigaste-hem-1/

Gabriella sa...

Åh så fitn det blev! Ljust och härligt=) Ha en trevlig fredagskväll!

schousnigel.se sa...

Hvilket fint sovrum :D Ha en trevlig kväll

Anonym sa...

Så himla tjusigt det blev! Du kan du...
Kram//Anna V

Lilla Kullan sa...

Väldigt fint.:-) Stina

Lövbacka sa...

Urfint Lotta!!!! - jag tror bestämt vi har samma dubbelsäng - så du har en fantastisk smak :D
Kram Pernilla

A House With A View sa...

Superfint och fräscht!! Alltid snyggt med vitt:))

Kraaaaaaaaam aka

Esters hörna sa...

Verkligen fint! och helt underbara lakan!

Cattis sa...

Ja nu har du fått ett superfint sovrum!

Kram Cattis

Johanna sa...

Fräscht med blått och vitt! Det har vi (jag) med gjort i vårt sovrum! Kram J

Photo by Maria sa...

Så snyggt det blev.. Vita sängar önskar jag med och funderar på om jag skall spraymåla de vi har, gillar ju sängen annars..

Hoppas kvällen var trevlig och att denna lördag med blir det..

Kram Mia

KNORKAN sa...

Vilket ljust och fint sovrum ni har. Det blev jättemysigt och somrigt. Kram Knorkan

Hem och Lycka sa...

Blev verkligen jättefint Lotta!

kram Mia

Anonym sa...

Fundera en gång till, om du verkligen ska ha en dator i sovrummet. För mycket el omkring er, inte bra.

♥ Fyra årstider sa...

För mycket el? Ja det hade jag inte tänkt på:) en dator står inte påsela dagarna som tur är.

Kram Lotta

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lotta!
Så jätte fint ni ordnat det!
Kram Anna