onsdag 4 juli 2012

Vid havet i Blekinge


Nu har jag varit ute och rest igen, två dagar i Blekinge med barnen och min mamma och gjort trädgårdsreportage. Jag har turen att ha en mamma som kan följa med när jag jobbar. Detta var det sista reportaget för några veckor.

Underbara vackra Blekinge och precis vid havet har vi bott, jag beställde sviten på cafe sött och salt för länge sedan och det var toppen! Vi har bott på pensionat Stensvik och ätit frukost på cafe söt och salt, varit vid havet och gjort massor av utflyktsmål. Hur vi haft det med mina egna bilder ska ni snart få se och höra om.



Ska bara landa här hemma och förbereda en hemlis :) mer om det får jag berätta snart.

Kram Lotta

9 kommentarer:

Titta in hos Thess sa...

Hej vännen!!

Tänk vad mycket du får se när du är ute och gör repotage,måste vara sååå himla roligt =)
Men skönt att komma hem till mannen din oxå förstår jag.

Många sommar kramar
/Thess

Ett hus på landet sa...

Vad fint det ser ut!

HannasHörna sa...

Det låter spännande:)

Johanna sa...

Vad roligt att du hittat fina hem i Blekinge. Kristianopel är bara så fint och jag åker alltid dit varje sommar
Johanna

Anonym sa...

Det ser precis ut som ett av grannhusen i mammas kvarter. Det var möjligtvis inte i Valje?
Jättefint hursomhelst!

Kram Nina

Photo by Maria sa...

"Mitt" underbart vackra län.. Det finns så mycket fint att se här i Sveriges trädgård, precis som i övriga Sverige.. Men mitt hjärta klappar så klart för Blekinge..
Skall bli kul att se bilderna..

Kram Mia

Anonym sa...

Hej, vad trevligt med en liten resa! Du som besöker olika ställen i vårt avlånga land kanske har något trevligt tips på boende i Bohuslän! Maria

Wickans Wäxthus sa...

Men tänk vad perfekt att kunna kombinera jobb och familj på det vis du gör. Det är ett av mina mål i livet. Du inspirerar verkligen, Lotta! Kram <3

Anonym sa...

Då har du varit i närheten där jag bor då. Havet och skärgårdsliv är underbart.

Så mysig blogg du har..
Kram Mia
http://bloggmorsorna.se/happyvardag/