söndag 26 augusti 2012

Fyllas med inspiration..


Necessär Lilla tussilago, tvålpump Hemlängtan

Nu är vi hemma efter både fotboll och brännbollsmatch i byn. Nu blir det att lata sig och planera veckan som kommer. Först ska jag drömma och planera höstens inköp...det är underbart med internet, behöver inte ens lyfta rumpan för att fyllas med inspiration. Nu när höstens alla fina saker kommer ut i internetbutikerna finns det mycket godsaker. Jag vill både inreda färdigt och fylla garderoben med lite nya kläder. I veckan ska jag ut och jobba en del också med reportage, så på 3 dagars photoevent i Stockholm och ett viktigt möte.

Ha en skön kväll.
Kram Lotta

9 kommentarer:

Linruz sa...

En söndagskram till dig raring

Drömmar i vitt sa...

Ser ut som din sminkväska är fylld med samma ljuvliga produkter som min. :)

Gabriella sa...

SV: Tack sa du ha!
Så vacker blomma! Man behöver inspireras. Jag gillar också att fundera, planera, drömma mig bort, längta och äntligen köpa lite fint som man gått och spanat på=)
Kram

Sallys hus sa...

Hej hej!
Å vilken fin bild! Den lilla sminkväskan var helt bedårande.

Jag blir alltid fylld av inspiration så här på hösten. Jag är lite dålig på att handla på nätet...men jag håller med om att det är väldans smart att slippa fara runt o leta...

Ha det så mysigt i Sthlm..hoppas du hinner njuta lite också o inte bara jobbar...
Kram Katarina

Hanna sa...

Ha en fin vecka!
Kram
Hanna

Frostrosor sa...

Hösten är en härlig start på mycket nytt! Därför gillar jag denna årstid! Dessutom gillar jag höstmyset. Och nu kommer jag på att jag inte tycker att det är höst än egentligen, jag har ju inte ens fyllt år än, fyller i slutet av augusti.

Titta in hos Thess sa...

Jaa köp lusten har verkigen kommit tillbaka.....med storm steg =)
Har varit på IKEA och gjort herr Kamprad glad idag =)
Hoppas ni hade mysigt i badet =)

Kram Thess

Limetwig sa...

Visst är det underbart med all ny inspiration, härliga tider. Man behöver liksom nått nytt nu när hösten gör sig påmind :)
Good luck i Stockholmia!

CONCEPT by JESSICA sa...

Underbart med höst i luften, man blir ju sååå sugen på alla fina höstsaker;)
Kram