fredag 24 augusti 2012

Raket i ändan


Renbäddat var det här..

Tjohoo kan man säga om denna dagen, jösses vad jag har hunnit mycket. Tror bestämt att jag haft en raket i ändan. Ni som följer mig på instagram fyraarstider vet hur min dag sett ut:) . Flera vändor med bilen då jag kört dottern till och från skolan med cykel där bak på bilen, varit en vända till grannstaden och uträttat ärenden, städat hela huset, tagit hand om all tvätt, klippt färdigt gräset och rensat ungarnas garderob. Vad kom den energin ifrån?

Nu är fredagsdrinken upphälld och det är en sådan skön härlig stämning i kroppen. Ikväll ska jag sitta still på rumpan och bara njuta, först ska vi laga lite god mat..min man har handlat tapas. Sedan tänder en jag massa ljus och kryper upp i soffan i uterummet med datorn i knät då jag inte är någon tvmänniska. 

Ha en underbar helg och njut vänner!
Kram Lotta

12 kommentarer:

Gabriella sa...

Härligt när den oväntade energin plötsligt infinner sig! Underbart när man får mycket gjort. Låter som en väldigt skön kväll, trevlig helg!=)

Emschen sa...

Vad är fredagsdrinken för drink då? Alltid samma eller beror det på vad du är sugen på?
Kram

♥ Fyra årstider sa...

Emschen...här är barskåpet påfyllt efter resor, jag dricker vad han gubben blandar...mums,mums:)

Kram Lotta

Titta in hos Thess sa...

Tack vännen för idag,det
Var så härligt att få skratta och
Flamsa lite.
Det får vi snart göra igen.

Kramar Thess

Titta in hos Thess sa...

Tack vännen för idag,det
Var så härligt att få skratta och
Flamsa lite.
Det får vi snart göra igen.

Kramar Thess

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Duktiga Lotta
Sååååååååå du har en raket i ändan :)
Låter som en mysig kväll....
å missa nu inte.....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

ANETTESHUS.COM sa...

Høres ut som en herlig kveld, Lotta! Ha en super helg!!
KLEM KLEM

mitt liv som jag sa...

Oj vilken effektiv dag härligt! Hoppas er kväll är riktigt bra. Kram Jennifer

Emmas inne och ute sa...

Det låter som en härlig och avslappnad kväll!
Kram Emma

H`s enkla vardag sa...

Dina tapas såg ju inte helt fel ut! Duktig make du har! Drinken såg jag aldrig!! Hoppas den smakade bra!
Kram Helena

Linruz sa...

Livsnjutare där ;)

Anonym sa...

LCHF-kost har ofta den effekten! :-) Energin återvänder i kroppen.