söndag 14 oktober 2012

Att bli fotograferad



Imorgon är det dags, då ska jag bli fotograferad av duktiga Jesper . Jag har tänkt så många gånger att jag behöver bilder på mig själv, men det har inte blivit av. I vinter kommer min fotografvän Sanna hit och ska fota familjebilder på oss, men nu behöver jag bilder på mig. Mina färger är enkla, jeans, vitt och brunt. Känns som Lotta...

Kolla in Jespers portfolio..så mycket fina bilder! Jag vill också lära mig kitesurf och fota i vida världen eller kanske fotografera kända artister..ja,ja..det får duga med att fota blommor och bakverk..hi,hi



Tröja Vila, fint med dragkedja i ryggen tyckte jag

Jag som många andra älskar att fota, men inte lika mycket att stå framför kameran. Så nu peppar jag mig själv att se sådär naturlig och bra ut på bild vilket inte är det lättaste. Bra övning för en fotograf...

I vilket fall ska det bli kul att bara träffa Jesper och prata. Han inspirerade mig på Photoeventet jag var på med att berätta lite omkring sin resa att bli fotograf och så kan han sådant som jag bara skulle drömma om att göra. Att träffa människor med olika kunskap är oerhört inspirerade bara det, så jag hoppas både på fina kort och lite mer kunskap.

Ha en fin kväll!
Kram Lotta



16 kommentarer:

Victoria @ MY HAPPY HOME sa...

Så kul att bli fotogrferad, fina kläder du har valt!
Hoppas vi får se någon bild på bloggen också!
Kram

Jesper Anhede sa...

=)

Lilla huset på prärien sa...

Härligt Lotta! :)

Photo by Maria sa...

Att stå framför kameran är inte min grej heller men ibland måste man ju lämna tryggheten bakom kameran för en stund =) Kommer säkert att gå jättebra..
Jag skall ha en av mina fotografvänner med till att ta bilder på mig..

Kram Mia

Sallys hus sa...

hej hej!

ååå va spännande! Hoppas du visar oss sen..;)
Vilken snygg tröja. och ljusstaken du visade i förra inlägget är så himla fin.. Jag brukar också ha en kraftig jullängtan så här års...men eftersom vi bara renoverar just nu har den inte infunnit sig här heller..Men den kommer..;)
Kram katarina

Titta in hos Thess sa...

Kommer gå galant vännen.
Men förstår att det känns konstigt
Att stå framför :)

Kram Thess

Milla sa...

Ja du stå framför kameran... har tänkt 1000 ggr jag ska få till lite bilder på mig själv efter den långa sjukdomsperioden, men tänker alltid "imorgon". ;) Kul med Sanna! Hon och min dotter har gått i samma klass på gymnasiet. Kram Milla

MammaElva sa...

Åh, vad roligt! Ska bli spännande att få se bilderna sen.. är säker på att de kommer bli kanonfina!

Ha en fin måndag!

Stenmur & Gärdsgård sa...

Hallå!

Det var länge sedan jag var här inne och kikade och jag ser att det har hänt en hel del :-)

Härligt att läsa och följa det som hänt, kul med ditt företag och alla dina framtidsplaner...

Stor kram!
Malin

Mys och hemtrevnad sa...

du blir säkert fin på korten lotta! Kramis semlan

Anonym sa...

Hej!!
Mycket fina kläder,vart har du köpt halsbandet?tack att du delar med dig av underbara bilder kram:)

mitt liv som jag sa...

Hoppas fotograferingen gått bra! Det tror jag alldeles säkert, fina saker du valt att ha på dig! Kram Jennifer

Gabriella sa...

Tack ska du ha! Ljung är så härligt=)
Vilka fina kläder, det kommer gå bra, du kommer vara så tjusig!=)
Kram

Anonym sa...

Hej,
Superfina kläder. Hoppas du blir nöjd med fotoresultatet, och visar sen!
Var har du köpt halsbandet?! :)

Häls. Charlotte

♥ Fyra årstider sa...

Halsbanet är gammalt, jag har tyvärr inte kvar i mitt huvud vilken butik som jag köpte det i...sorry.

Kram Lotta

Anonym sa...

Ok jag tyckte den var super snygg,tack snälla för svaret kram:)