tisdag 16 oktober 2012

En bra dag..


Lilla uggla från Hemlängtan

Å vilken spännande dag jag hade igår, var helt slut när jag kom hem. Fotografen Jesper är så trevlig att prata med och duktig och även om jag inte gillar att vara med på bild så gick det bra. Jag borde nog träna på att vara framför kameran oftare, ni ska få se någon bild om ett tag.

Idag har jag haft en gammal barndomsvän här på fika, så har jag sålt reportage till Allas och fått ett mycket positivt mail från ett stort företag..hemlis, hemlis::)). Nu ska jag iväg och simma och bara ha det bra!

Ha en skön kväll och så hörs vi imorgon igen, mina barn är lediga så vi tar sovmorgon.

Kram Lotta


7 kommentarer:

Hanna sa...

spännande med hemligheter.
Kram
Hanna

Ljuvligtvitt & busiga gossar sa...

Åh så spännande ;)
Hoppas du avslöjar lite hemligheter längre fram sen..

Ha en fortsatt underbar dag :)
Kramar

mitt gröna hjärta sa...

Så skönt att fotograferingen gick bra, visste väl det! Spännande saker som händer dig nu, njut! Kram Jenny

Titta in hos Thess sa...

Låter härligt med simningen =)
Och hemlisar oxå...gud vad spännande ;)
Om folk har problem med att du inte bakar längre så skicka dom till mig så ska dom allt få ;)

Kramar Thess

Bokcaféet i byn sa...

Låter härligt alltihopa, inte minst simningen!
Kram Anna

Towe sa...

Åh vilken söt uggla, älskar ugglor. Jag har inte varit på besök på din blogg på länge, hittade äntligen tillbaks! Happy Tisdag! kram towe.

Miriam Lilliana - Novemberbarn sa...

Så fint! Gode dager trenger vi! :-)
Gleder meg til å se bilder!