lördag 20 oktober 2012

Finaste lampan house doctor


Lampa Nordljus, tavla Louise interiör, byrå ikea, stol Holmbytorp

Tänk att ibland gör min man precis vad jag vill att han ska göra utan att tjata...gör era män det med? Fast den här lampan borde jag fått upp själv. Istället låter jag den ligga till helgen och så säger jag små fina ord till gubben under veckan "tänk vad snyggt det blir när den lampan kommer upp" inga ord om att han ska sätta upp den osv...till så sitter den där, när jag minst anar det. 



Den här blev så snygg till allt det andra, hallen växer fram sakta men säkert. En slinga ska nog ha till jul runt spegeln också. En ljus och fin hall har vi fått och det är jag så nöjd med. 


Ha en fin dag..nu ska jag ladda för tjejfest och ladies night.

Kram Lotta




17 kommentarer:

Lilla Kullan sa...

Snyggt!:-)
Stina

Anonym sa...

Skulle handla på Nordljus och rabattkoden funkade inte :( Vad gör jag för fel?

Mvh Gabriella

Nordljus sa...

Den ska fungera några har redan använt den. Skriv det i ett ord FYRAÅRSTIDER gäller på allt till ordinarie pris dock ej förhandsbokningar.
Nordljus

Monica sa...

Hej !!
Du har verkligen fått det såååå himla fint !!
Det var fint förut med, men detta är verkligen grymt snyggt , ett strå vassare liksom , lite tuffare och känns mer som du ( som du är nu...)
Alltså, känner ju inte dig personligen, så självklart menar jag som du upplevs här.
Kram o ha en härlig kväll !!
kram,
Monica i Rom

Anonym sa...

Häftigt med ditt totala "stilbyte"! Du går verkligen "all in". Jättefint!
Jag tycker att du och hon som har bloggen "House of Philia" har väldigt lika hem nu!
/Jenny

mitt liv som jag sa...

Snyggt!!! Ha så skoj på ladies night! Kram Jennifer

missdalarna sa...

Skitsnygg lampa!!!

Ha så skoj ikväll :)

Kram Malin

Rosor och ruiner sa...

Jättefint har du fått i hallen, och vilket kanonerbjudande hos Nordljus, skall in där och kika!
Ha nu en fortsatt skön helg!

Sallys hus sa...

Haha...kvinlig list...;)
Vad fint det blev med den lampan där. Jag ska också försöka hålla mig å känna in rummen sen innan jag handlar för mycket nytt...men det är svåååårt..jag vill helst ha allt färdigt nuuuuu...
Vad kul att gå på Ladies Night.
Vi skulle ha gått ett gäng nästa helg då de är i Örebro men vi skippar det i år.. Jag ska nog måla i stället...kul va??
Ha en underbar kväll!
kram Katarina

Ester sa...

Hej vännen! Det där blev jättebra. Härligt när någon annan tänker, man blir liksom så där glad i kroppen av att se resultatet. Kram Ester

Miriam Lilliana - Novemberbarn sa...

Det ble 'snyggt'! :-) litt sånn fabrikkstil, men ikke for mye heller. Elsker det svarte :-)

Victoria sa...

Så fint;)
Kram från victoria på www.victoriasprovkök.se

Anonym sa...

Hej

Jag skulle beställa på norljus men rabattkoden fungerar inte?

//Marie

♥ Fyra årstider sa...

Marie, har du skrivit FYRAÅRSTIDER i ett ord. Rabatten gäller ej på nedsatta varor heller.

Kram Lotta

Anonym sa...

Hej Lotta!

Jag gör som du skriver, men det går inte, det står angiven rabattkod är inte giltig.

//Marie

Emma sa...

Det blev verkligen hur snyggt som helst! Älskar lampan. Tack för alltid lika fin inspiration! /Emma

Fia sa...

Härligt hall! Sådär "fräck" liksom :)
Vad är det för ram du har till tavlan? Har precis köpt "nyckelpigan" men det verkar vara omöjligt att hitta en ram som passar!
Kram Fia