fredag 5 oktober 2012

Härligt med fredag...Tjooohooo:)


Fina ljuset finns i butiken Nordljus

Fredag, bästa dagen i veckan. Jag sitter och jobbar med tända ljus och spotify på macen. Jag gillar ensamheten så länge jag har jobb framför mig eller när jag får träffa mina vänner. Fick ett mail imorse från en vän ..får jag komma förbi på förmiddagen med smörgåstårta. Kan man annat än älska spontanbesök!

Jag känner mig redo inför en skön helg, kylen är fylld, huset är skapligt städat och gräset är klippt..ikväll blir det god mat och så lite vin på det. Älska fredag och helg med inga måsten.


Kram lotta 

8 kommentarer:

Vit dröm sa...

Ja fredagar är underbart! Helt klart bästa dagen på veckan!
Kram på dig Lotta och ha en fin stund med din vän!

Tessas design sa...

Fredag er ukens høydepunkt! Ukeslutt, start på helgen og god unnskyldning til å unne seg litt ekstra. Et glass vin er aldri feil da.
Riktig god helg!

Anonym sa...

Visst är fredag skönt! Dottern kommer hem över helgen så det blir MYS idagarna tre. Vackert doftljus du hade förresten. Ha en go helg/ kram Rita

Birgittha sa...

Ha en trevlig kväll!!

mvh Birgittha

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Åhå vad gott! Ser att det här ljuset syns lite överallt nu! Kanske måste provas!
Må så gott! Kram!

Cecilia sa...

Spontanbesök är alltid de bästa.

mitt liv som jag sa...

Ja, härliga fredag! Hoppas ni har en bra kväll och får en riktigt skön helg! Kran Jennifer

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Duktiga Lotta
låter skönt....å visst e de härligt med helgen,men kanske tur att det finns vardagar med.....så man uppskattar helgen :)
å missa nu inte.....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan