tisdag 9 oktober 2012

Lite sovrumsbilder


Lampa ullared, kruka Zeta, knopp Louise interiör

Den där simningen satt där den satt, träningsvärk i sidfläsket idag;) sprang igår igen också för det är så kul..mest bara för att prova skorna,  så idag är en lugn dag här hemma. Har jobbat på kontoret hela dagen med att fixa bilder. 



Kudde Louise interiör

Vädret är inte det bästa, men när min dotter ska på målarkurs så då passar jag nog på att gå en promenad, eller så blir det titta i affärer..det är ju inte så dumt det heller.

Ha en bra dag!
Kram Lotta

10 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej fina du!
Men å vilken fin kudde..ser ljuvligt fräscht ut...;)
Här känns det bara dammigt o smutsigt i varendaste liten vrå...:(

fint även på nattuksbordet och den lilla knoppen blev verkligen pricken över i:et..
Visst är det härligt med träningsvärk...fniss....jag älskar den känslan...då känns det att man tagit i..;)
kram Katarina

Ester sa...

Skönt att få saker gjorda inomhus när vädret inte är så bra! Ha en fin kväll. Kram Ester

Coolaannna sa...

Jag är sååå kass på få till det i mitt sovrummet!!!

Men du har ett jättefint sovrum!

Kram Anna

Anonym sa...

Den vackra knoppen på lådan är pricken över i- et. Lampan var också fin. Det blir väl snart inget kvar av dig som du tränar... Men det är skönt när man känner att energin kommer. Ha en skön kväll/ Kram Rita

Titta in hos Thess sa...

Vad härligt att simma,det är något jag faktiskt oxå gillar riktigt mycket.
Härligt med träningsvärk då känner man att man har gjort något =)
Hoppas du haft en bra dag på jobbet =)

Kram Thess

Lisa sa...

Hej! Fin lampa. Vad kostade den? Ska skicka bud med en som ska till Ullared.

MammaElva sa...

Vilket fint sovrum du verkar ha. Herregud, vill inte ens tänka på mitt kaossovrum! Hihi...
Kram

Miriam Lilliana - Novemberbarn sa...

Så fint du har det på soverommet. Likte godt løvet (?) du har der på nattbordet sammen med orkideen. Skikkelig høstkos!
Klem fra meg :-)

Annaochlivet sa...

Hihi sidfläsket var roligt påstående. Fnissade högt när jag läste det;) Åh så fint där i sovrummet! Ha en fin dag goa du! Kram från mig

Cecilia sa...

Vilket mysigt sovrum, gillar nattduksbordet rejält. Jag tycker du ska unna dig lite affärstittande. Det är ju också en typ av motion - smygmotion. Lycka till på föreläsningen. Kram Cecilia