måndag 8 oktober 2012

Simmat igen så skönt!


Nyckelknippa, myntfodral och iPhonefodral köpt i Köpenhamn

Härlig dag! Jag har simmat 1000 meter äntligen kom jag till simhallen igen. Älskar att simma och konstigt nog så kom min gamla simvän dit också som inte varit där på jättelänge. 

Så har jag fotat mina sista barnfamiljer på ett tag. Nu är det reportage som gäller och lite andra saker som föreläsningar m.m. Har bokat en massa kul framöver! Nu är det dags att ta tag i lite kontorsjobb, bilder ska in på datorn m.m Imorgon jobbar jag hemma, ska bli skönt.

Kram från mig /Lotta

8 kommentarer:

MammaElva sa...

Ja simma är en skön och skonsam träning. Konstigt nog simmar jag nästan aldrig, trots att jag faktiskt arbetar på en simhall.

Ha en fin kväll!

Victoria @ MY HAPPY HOME sa...

Så duktig du är med träningen! Håller med, simma är skönt! Och jag ser fram emot fler reportage av dig!
kram

missdalarna sa...

Vad du är duktig med träningen :)
Hejja!!!

Ska också ta tag i den nu.. Du inspirerar :)

Kram

Gabriella sa...

Så härligt det lät med att simma! Man kanske skulle pallra sig till badhuset någon dag=)

Bokcaféet i byn sa...

Härligt att simma Lotta! Det där nyckelknippan etc är ju super snygg! Får man fråga var i Köpenhamn man kan hitta en sådan?!
Jag har jobbat hemifrån idag. Det är guld värt! Solen sken på mig och vovven sov sött intill. Få störmoment och stor arbetsglädje.
Må så gott!
Kram Anna

♥ Fyra årstider sa...

Bokcafeet kommer tyvärr inte ihåg vad butiken hette...sorry.

Kram Lotta

Tesslounge.com | Tess S sa...

Åh vilka snygga fodral.

Browneyedgirl sa...

Var länge sen jag simmade =) Brukade tycka det var härligt. Hoppas du har en skön dag! Kramen