fredag 26 oktober 2012

Skinnmatta det var snyggt




Jag har sett dessa skinnmattor länge så jag beställde en liten att egentligen ha ute i lilla hallen, jag ville kolla om den var så snygg som jag trodde och ja det var den. Nu måste jag ha en stor också till hallen så kan jag lägga min randiga i köket istället. Skinnmattor gör att det händer lite i färgen, så nu är det bara att förboka en stor..såg att de var slut nu hos Louise interiör, men jag väntar så gärna!

När ni läser detta inlägg är jag i Skåne, återkommer på lördag kväll...då lär jag vara helst slut i huvudet:) efter 3 reportage. Men nästa vecka kan jag se fram emot att vara med barnen hela veckan på deras lov. Ska bara ha ett blomsterreportage här hemma med en florist.

Ha en skön kväll, njut av helg!
Kram Lotta



6 kommentarer:

Tess S [tesslounge.com] sa...

Så snygg matta. Jag har kollat in en liknande men har inte bestämt mig för vilken stl jag ska ha på den ännu.
Trevlig helg.

Hanna sa...

Ha en fin helg.
kram
Hanna

Ljuvligtvitt & busiga gossar sa...

Den blev jätte fin där!

Jag spanar också på denna fina matta :)
Och i vår ska det förnyas i vardagsrummet, så då hoppas jag dom finns kvar!

Ha en härlig helg!
Kram Frederica

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Lotta
javisst e de kul när man blir nöjd :)
superfräscht......
å missa nu inte........

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

mitt liv som jag sa...

Jättesnygg matta! Förstår att du vill ha en stor också ;). Hoppas du får en fin helg! Kram Jennifer

Victoria sa...

Fint!!
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se