fredag 23 november 2012

Kreativa näringar i kommunen



För er som inte har facebook eller Instagram så kommer här lite bilder. Igår var bjuden till Linköping för att Östsam skulle presentera sin broschyr över kreativa näringar i Östergötland. 32 st företag var representerade där  och jag var en av dem. 

Ser ni vilken snygg tjej som sitter på omslaget.. :) Tur att Jesper Anhede hann fotografera mig. Denna ska delas ut i länet nu. 


Bild iPhone





Så fick jag visa lite bilder och berätta vad jag jobbade med. Tänk att få vara en del av att få vara ett kreativt företag i kommunen, bara två stycken i denna broschyr från min kommun. Sådant värmer! Jag är så stolt att bara efter 3 år med företag får vara med om så mycket roligt.

Ha en fin dag!
Kram Lotta


4 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Fantastiskt Lotta! Stort grattis! Du fortsätter att inspirera och visa på vad som faktiskt är möjligt med en stor portion envishet, hårt arbete, känsla och glädje!
Kram Anna i Skåne

Nettan D sa...

Stort grattis till dig, det är dig väl förunnat ;)

missdalarna sa...

Grattis Lotta!
Bra jobbat :)
Kram

Blåbärs och smultronstället sa...

Grattis och kul för dig!
Lycka till vidare med allt!
Kram Susanne