måndag 12 november 2012

Lite mer färg i sovrummet


Det är lite för vitt i sovrummet, jag vill gärna bryta av med en färg. Ingen pastell så här till vintern så det blev blått. 





Jag är inte kompis med mina sovrumslampor så dem skulle jag vilja byta ut på sikt, men inte just nu. Nu sover jag som en prinsessa i min säng. Min kära man han ser inte så stor skillnad på vilken färg det är på lakanen, han tycker han sover lika bra ändå... ja säger då det..:)



Säng Mio, nattduksbord Ikea




Just nu är jag bara så nöjd med vårt sovrum, jag är så glad att jag kunde byta vår eksäng till en vitt stomme. Jag gillar att ha ett ljust sovrum och istället lakanen i färg. 

Ha en skön kväll!

I samband med detta inlägg erbjuder Kingstonhouse 10% rabatt på sina lakan i PIP och samtidigt skickar med en fin PIP väska på köpet. 

10 kommentarer:

Annas röda stol sa...

Snyggt med det blå till ditt vita sovrum. Ha en bra kväll / Anna

mammaxtre sa...

Men så fint Lotta!

Melody Shih tzu sa...

Så fina lakan! Blått och vitt är favoritfärgerna på lakan.
De där skulle passa fint hos oss.
Fin blogg du har!
Hälsningar
Melodys matte

Hanna sa...

Blått har alltid varit en av mina favorit färger.
Ha en fin kväll!
kram
Hanna

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej Lotta!
Gud vad fräscht det blev med de nya lakanen i sovrummet!
Tack för att du skrev en liten kommentar hos mig, det värmer:-)
Måste skriva att sonen var så söt i inlägget där du har en tävling.
Ha en fin vecka och lycka till med julpysslande och fotografering!
Kram Susanne

Titta in hos Thess sa...

Gillar oxå blått och vitt i sovrummet tycker det ger en fräsch känsla.
Dina pip lakan är ju såå mysiga.
Förstår att du sover gott i dom =)

Kram Thess

Fru W sa...

Ser superskönt ut. Vi har samma säng så nu gick tankebanan igång:) Kram Sofia

Ansi sa...

Enligt Feng Shui är det inte så bra att ha blått på vintern då det tillhör vattenelementet och vintern i sig har vatten som sitt element och det blir då obalans mellan elementen. Vitt och blått är fräscht men passar bättre sommartid då vi behöver lägga till mer vatten.

Photo by Maria sa...

Jättesnygga lakan =) Jag har färgen i överkasmönstret istället hos oss =) Fast vi har ju en svart säng så jag får in kontraster ändå =)

Kram Mia

Gabriella sa...

Åh så fint det ser ut! Mysigt. Härligt med blått!