tisdag 27 november 2012

Regn och ont i kroppen



Helt  plötsligt bara kom den...då menar jag inte snön. Utan värken i kroppen. Tror att det kanske är något på gång, eller inte.  




Lyktor fotas till Nordljus




Ute har regnet övergått till lite snö, åtminstone för en kort stund. Så jag myser av mannen gjort en brasa och lite tända ljus,  datorn i knät och uppkrupen i en soffa. 



Lyktor Nordljus

Skulle egentligen fotat reportage imorgon, men det blev inställt på grund av sjukdom och det kanske var lika bra det för då kan jag jobba lite här hemma i min takt och försöka se till att inte bli mer sjuk. Nej nu får det bli en kopp te känns det som. Lotta är sådär lagom tråkig ikväll, som man får vara när man inte känner sig pigg, utan bara vill sjunka ner och låta världen tycka synd om en...så har man inte ens feber:)

Kramar till de bästa bloggläsarna!

8 kommentarer:

Coolaannna sa...

Krya på dig <3

Kram

Grodmamman sa...

Krya på dig!
Kram

Gabriella sa...

Åh så vackra ljuslyktor! Men vad tråkigt att du inte känner dig helt kry. Må bra snart!
Kra,

missdalarna sa...

Här kommer en krya på dig kram!

Anonym sa...

Krya på dig !

Anonym sa...

Krya på dig !

Anonym sa...

Krya på dig !

mia sa...

hej Lotta!

snygga lyktor, gillar den som ser ut som en pumpa, dom måste ge ett mysigt sken kan jag tänka mig.

Trist att va hängig..själv har jag ett fucking ryggskott som inte riktigt vill ge sig( kan ju bero på att jag har lite svårt att hålla mig stilla..)

krya på Er, du och mannen

kram Mia