torsdag 6 december 2012

Godmorgon gäsp


Tvrummet på övervåningen, bokstav Många rum


Godmorgon, gäsp det är lite tidigt innan gruset i ögonen är borta. Idag ska jag göra något härlig, men mer om det berättar jag snart :) Ikväll ska jag också ha det kul då ska jag träffa en massa företagskvinnor i Mjölby, äta lite och höra när en operasångerska föreläser om sitt liv. Det här blir en bra dag, känner det från tårna :)

Min kära man ska hjälpa mig fixa klart inför julreportage imorgon också, han ville hjälpa mig borra en sak. Jag kan själv sa jag, men han tyckte nog att det vet jag hur det brukar gå..hi,hi. Ska fotografera här hemma med min skribent till en tidning på uppdrag, alltid roligt när de anlitar en. Men det är imorgon det...

Nu startar vi dagen:)

Kram Lotta

6 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en super torsdag i december :)

Ett Tips! Vinn en Maileg tomtekanin
http://vitahusetochelvis.blogspot.se/2012/12/vinn-en-maileg-tomte.html

Hopps du vill vara med och tävla!

/S

MammaElva sa...

Hoppas att du får en riktigt, riktigt fin dag! kram

Julefrid sa...

Tips på gullig juldessert + annan skön inspiration! <3 http://www.majkenhood.com/2012/12/l-o-r-d-g-s-g-o-d-i-s.html

O meu pensamento viaja sa...

Lovely!
I love your blog.
Maybe you want we follow each other?
xoxo
Nina

Emschen sa...

Jag gillar det liv du lever Lotta. Jag hoppas att jag en dag också hittar helt rätt i mitt yrkesliv.
Kram

Photo by Maria sa...

Hoppas du har haft en så fantastisk dag som jag misstänker att du haft =)

Kram Mia