fredagen den 28:e december 2012

Ljust i sovrummet


Kudde Lycka Louise interiör, Lakan Nordljus och Hemlängtan


Sitter och väntar på min stora tjej som fixar snygg för att vi ska åka iväg och ha lite mysigt bara hon och jag. Har fotat bilder idag till Hus och hem och hann inte ut i det fina vädret, men det kommer fler dagar. Barnen och mannen har varit i pulkabacken och grillat korv.
Är så glad över att ha ett ljust sovrum och att vi bytte sängstommen. Lugnt och fridfullt när man ska sova..




Tipsar också om att HOLMBYTORP har 26/12 - 31/12 har 25% på allt utom möbler, hyllor och vntage.


Hoppas ni fått njuta av solen! Ha en fin dag!

Kram Lotta


12 kommentarer:

Life's Silverlining and I sa...

Mysigt med lite egentid med dottern din. Ha det så trevligt! Kram Nilla

Coolaannna sa...

Dina sängkläder är så fina. Har varit på gång så många gånger att köpa men det har inte liksom blivit av!

Kram och God Fortsättning! // Anna

mitt liv som jag sa...

Så fint du har i sovrummet, fräscht med vitt.

Hoppas att du och dottern har haft en riktigt fin dag!

Kram Jennifer

Photo by Maria sa...

Jättefint har ni i ert sovrum..

Hoppas ni har haft en bra mor-dotterdag..

Kram Mia

MammaElva sa...

Hoppas du haft en riktigt fin dag! kram

Nina Hedberg sa...

Fint sovrum, svalt och mysigt på samma gång.

Kram Nina

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Duktiga Lotta
ser verkligen superfräscht ut.....
du har koll du :)
å missa nu inte....
Det Stora

N
Y
Å
R
S
P
A
R
T
Y
T

det är kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Ekenäsliv sa...

Go kväll!!!
Låter som en mysig julhelg!!!
Jag är så glad för den fina tavlan som kom innan jul!!
Önskar dig nu Ett gott Nytt År!
Kram Anna

Villa Björkenäs Backen sa...

Snyggt och fräst ! :)
Härligt med ett ljust sovrum. Håller med dig.

Ha en fin helg

Villa Humlebo sa...

Fint du har det i sovrummet!

Gillar också toppen du visade i förra inlägget.

Hoppas du får en fin helg! Mvh Mia

Frostrosor sa...

Så vackert! Ja, ljust ska det vara i sovrummet. Gärna i vita och lite blå toner för min del. Drömmer dock om en vit tapet med guldmedaljonger som fondvägg men den drömtapeten har jag inte hittat än. Som vanligt finns den bara i fantasin!
Hoppas du får en underbar lördag!

Ester sa...

Vackert och rogivande med ett vitt sovrum. Kram Ester